Kat weer terugbrengen naar het asiel?

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Gesloten
lizzie87
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2008 23:03

Kat weer terugbrengen naar het asiel?

Bericht door lizzie87 »

Beste allemaal,

Mijn vriend en ik hebben anderhalve week geleden een katje van 1,5 jaar oud uitgezocht in het asiel.
En we zitten echt vreselijk te dubben of we haar moeten houden of niet..

Ze poept en plast namelijk overal waar het maar kan.. hebben we van de week een nieuw speeltje voor der gekocht (soort krabpaal met balletjes eraan) waar ze dan eerst heel vrolijk mee aan het spelen is.. en later plast ze eroverheen!

We hebben net een nieuw huis, boven hoogpolig vloerbedekking liggen.. waar ze dus ook al vrolijk gepoept en geplast heeft.. Ik heb daar al een kattenbak staan, ook 1 beneden.. heb meerdere dingen uitgeprobeerd om haar ervan te weerhouden het weer te doen.. niks helpt!!! Aluminiumfolie, etensbakje noem maar op!

Ook heeft ze soms een rare bui.. ze vliegt door de huiskamer heen.. naar boven, naar beneden weer naar boven.. wij durven zelf soms niet naar boven toe omdat we bang zijn dat ze ons aanvalt!!

Heeft iemand tips? Ik wil haar zo graag hier houden.. maar als het zo doorgaat hou ik het niet vol!

Alvast bedankt,
Lisette
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: Kat weer terugbrengen naar het asiel?

Bericht door Sandra W »

Dit klinkt inderdaad niet erg fijn voor jullie. Het kan zijn dat jullie een buitenkatje hebben getroffen of dat het stress is. Het kan ook zijn dat ze gewoon bij jullie niet op haar plaats is of misschien heeft ze een blaasontsteking of blaasgruis. Er zijn dus vele oorzaken mogelijk, maar ik zou eerst even met het asiel bellen, want zij kennen dit katje het beste.

groeten,
Sandra
Gesloten