vechten met kitten

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Gesloten
moeske
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2008 10:52

vechten met kitten

Bericht door moeske »

help, help,

ik heb een katertje van 4 maanden (loewie) hij is onwijs lief maar we vonden hem eenzaam dus hebben we afgelopen zondag een kitten(8weekjes) erbij gehaald ook een katertje(moes) we zijn er alleen achter gekomen dan hij doof is.
dit is geen ramp hij heeft alleen wat meer aandacht nodig.
maar loewie blijft moes aanvallen en vechten nou is mij vertelt dat je ze dan gewoon der gang moet laten gaan maar die kleine doet niets terug en hij heeft al 2 keer van angst gewoon onder het vechten geplast wat hij normaal keurig al 3 dagen op de kattenbak doet
wat moet ik hier mee ik hou ze veel appart nu maar wil loewie niet tekort doen door hem de hele tijd op te sluiten in z'n kamer
ik hoop dat jullie me kunnen helpen..???
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: vechten met kitten

Bericht door Sandra W »

Gelukkig komt dit meestal vanzelf goed, zeker omdat ze niet zo heel veel in leeftijd schelen, maar een 8 weken oud kittentje is nog erg kwetsbaar, daarom kun je ze beter voor de zekerheid in het begin niet alleen laten (ook niet 's-nachts).

groeten,
Sandra
Gesloten