[=TERUG] Mijn kat is kwijt!

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gebruikersavatar
Miranda
Panter
Panter
Berichten: 566
Lid geworden op: 25 mei 2003 21:22
Locatie: Oosterwolde

Re: Mijn kat is kwijt!

Bericht door Miranda »

Ik kan niets anders zeggen dan: super! :grin:

Omdat katten 's avonds en 's nachts vaak langer wegblijven, is het misschien een idee om hem rond jullie etenstijd binnen te houden? Hier doen we dat ook en dat zijn ze inmiddels gewend. Als het heel mooi weer is, mogen ze iets langer, maar komen dan rond 9 uur zelf in de vensterbank springen.
Straks als het weer vroeg donker wordt, zullen ze ook iets eerder naar binnen moeten. Ik merk hoe donkerder het wordt buiten, hoe leuker ze het vinden om er wat langer te blijven.

En pas je op met het standenkattenluikje? Het kan heel goed en handig werken, maar hier brak mijn grote kater er gewoon doorheen! :shock: We hebben er nu een plankje voor (wat er natuurlijk alleen op zit als hij op stand 'dicht' moet). :lol:
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: Mijn kat is kwijt!

Bericht door Sandra W »

Ik voer al een tijdje verwilderde katten in een speeltuintje in mijn straat (in Noord-Holland) en sinds kort heeft de groep zich tot mijn grote verbazing uitgebreid met een echte raskat. Het is een jonge spierwitte Noorse boskat (met twee verschillende gekleurde ogen) die duidelijk geen huis meer heeft, maar natuurlijk wel ooit een baasje heeft gehad.

Navraag bij de juiste instanties leverde niets op en daarom ga ik proberen haar te vangen en ik ga haar daarna naar mijn eigen asiel overbrengen. Mocht er dus iemand zijn die zijn eigen poes met deze beschrijving kwijt is stuur me dan even een PB-tje!

groeten,
Sandra
Gesloten