Kat ziek

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Gesloten
Mco
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mei 2008 01:51

Kat ziek

Bericht door Mco »

Hallo ik zit met een vraag,

Toen ik vanmorgen wakker werd schrok ik heel erg, de kat waarmee ik gister avond nog lekker heb zitten spelen en nog heel gezond en vrolijk was ziet er nou ineens heel anders uit, zen wangetje net onder het oog en er naast zijn flink opgezwolle(ontsteking) ineens, dat allemaal in 1 nacht, zijn oog is piepklein..


We zijn al naar de dieren arts geweest die niet echt weet wat het precies kan zijn maar dat er wel een kans in zat dat de kat FIP heeft,

Hij was al een tijdje verkouden zo nu en dan en moesten elke keer een kuurtje doen, na het kuurtje ging het weer ff goed en dan werd die alweer snel verkouden en dus moesten we weer een nieuw kuurtje, zijn imumme systeem werd door deze manier flink omlaag gebracht waardoor misschien de virus heeft kunnen ontwikkelen, maarja ik weet er niet zo veel vanaf,


Zijn er mensen hier met ervaring over dit probleem?

Ik zou het graag willen horen,

M.v.g,

Marco.
Gebruikersavatar
sjefke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 48
Lid geworden op: 15 apr 2008 21:16

Re: Kat ziek

Bericht door sjefke »

Niets met zijn gebit aan de hand? Vreemd dat met kuurtjes de verkoudheid niet echt weg gaat... Is er iets op kweek gezet zodat ze misschien met de juiste medicijnen kunnen gaan behandelen?

Ik hoop niet dat het FIP is...

Sterkte, en hou je ons op de hoogte?
Gesloten