Kat speelt met waterbak

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Gebruikersavatar
lizzy123
Huiskat
Huiskat
Berichten: 79
Lid geworden op: 31 dec 2009 16:20

Re: Kat speelt met waterbak

Bericht door lizzy123 »

lizzy heeft/had het zelfde probleem. ze krabte eerst aan het matje waar haar drinkbakje boven staad en zo gaat het er helemaal uit. laast was ze een beetje dom bezig.. ze zat te spinnen/kopjes geven want ik ging haar eten geven, maar toen drukte ze haar voorhoofd in haar waterbakje zei natuurlijk helemaal nat. ik heb er een handdoek bijgehaald. na die tijd heeft ze nooit meer haar kopje in het water gestopt. nu heb ik een waterfontein bestelt hopelijk gooit ze die niet om..
groetjes iris en Afbeelding van tijger en lizzy.
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Kat speelt met waterbak

Bericht door Ilone »

Mijn kat schuift het waterbakje steeds door de gang!
Geen idee waarom! Water klotst er dan lekker overheen (ik heb laminaat ;))
Bakje staat al op een placemat, maar ik kan moeilijk de hele gang bekleden met placemats denk ik? :P
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
jennybo
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2010 21:59
Locatie: west friesland (n-h)

Re: Kat speelt met waterbak

Bericht door jennybo »

In het begin had ik ook altijd dat alles om het waterbakje nat was , nu een zwaarder bakje , en het gaat goed.
Maar laat geen theezakje op het aanrecht liggen want dan beland het zakje in de waterbak , boven in de badkamer hebben we ook een bakje dus belande het theezakje daarin en daarna spelen bij ons in bed en werd ik er wakker van van zo'n nat dotje .
gekke beesten soms!!
Binkie , rood en Mouse lappie , 28 april 2009
Odie , halve maine coon , 3 juni 2009
Plaats reactie