Poes eet konijn

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
rian
Poema
Poema
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 nov 2003 19:06
Locatie: Baarn

Bericht door rian »

nell schreef:bedankt voor de reacties!
Maar ik geef mijn poes alleen brokjes.
:lol: :lol: :lol:

Haha, hele discussie over wat wel en niet voor vers voer geven en dan deze reactie. Te grappig!

Ik geef mijn katten ook brokjes (Royal Canin), af en toe maaltijdzakjes van Whiskas en af en toe Catmilk van Whiskas. Als ik zelf kip eet, geef ik de witte vieze flubbertjes altijd aan mijn katten.

Ik vind het goed dat mensen het doen, dat barfen, maar het is niks voor mij. Ik ben een hele grote kattenliefhebber, maar dat gaat me te ver.
En zijn we niet door aan het slaan als we onze katten zalmolie en 'Ijslands zeewier' gaan geven??

:icon_shifty:
Mauw
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1761
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Nee helemaal niet, die supplementen zijn juist nodig omdat je met rauw voer nooit een hele prooi kan nabootsen en hiermee stoffen aanvult die ze anders mischien tekort komen ;-)
En zalmolie en ijslands zeewier wat betrekkelijk nieuw is zitten heel veel hele goeie stoffen.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Conclusie: dat konijn kan echt geen kwaad ;)

Ik zou er wel op toekijken dat het een beetje een vers konijn is. Eentje dat al een tijdje dood is zou ik toch niet laten opeten.

Die van mij vinden ratten al eng :eshifty: :lol:
Gebruikersavatar
Ddees70
Huiskat
Huiskat
Berichten: 86
Lid geworden op: 12 jun 2004 11:35
Locatie: Hoorn

Bericht door Ddees70 »

rauw vlees lijkt mij niet slecht , ze kunnen er wel wormen van krijgen.
En als je kat een dier vangt kan je er toch weinig aan doen.
maar kippen botten geven is gevaarlijk kleine botjes kunnen gemakkelijk in de keel blijven steken en wat dacht je van salmonella
bij mij krijgen ze alleen gekookte kip
Desire
Gebruikersavatar
WollyWobbel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 28 dec 2006 14:43
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door WollyWobbel »

De kat van de ouders van m'n vriend kwam jaren terug ook een keer met een jong konijntje aanzetten.
Hij had het beestje alleen aan z'n oortje vast, en verder was er nog niks aan de hand.
Maar m'n vriend vondt het zielig, en wist ook waar het konijntje vandaan kwam (iemand had in de buurt een open ren),
dus had hij het konijntje maar teruggebracht.
Groetjes Wolly Wobbel, Sneaky, Kosmo, Leia en Wonka
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Het was wel maar wat erg geweest als ie die kat het konijntje had laten vermoorden en opeten hè :shock: :lol:
Gesloten