waar Nutro te koop

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Plaats reactie
snuffie
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 nov 2006 12:32

waar Nutro te koop

Bericht door snuffie »

Hoi,
ik heb sinds een week een britse korthaar,een lilac point en die wil geen droogvoer eten,heb alles al geprobeerd,iams kip,science plan hills,royal canin en tevergeefs wil niet eten...

Waar kan ik Nutro kopen aub?
Ergens in de omgeving van aalst of Haaltert?
dank u.
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Ik kan je niet helpen met Nutron, maar misschien is het een idee om een paar brokjes met het blikvoer te mengen en de hoeveelheid brokjes langzamerhand op te voeren. Zo houdt je kat de lekkere smaak van blikvoer, maar krijgt wel de voedingsstoffen van brokjes binnen. In gemiddeld blikvoer zit namelijk veel minder voedingswaarde. Ook went je kat dan aan goed kauwen en dat is goed voor zijn tanden (het voorkomt tandsteen) en tandvlees.

groetjes,
Sandra
snuffie
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 nov 2006 12:32

nutro

Bericht door snuffie »

ja heb het al geprobeerd,maar dan laat hij ook gewoon de blikvoer staan,ik weet het niet wat ik kan doen,maar alleszins lust hij enkel en alleen blikvoer zonder korrels.
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Dat is zeker lastig zeg! Misschien een gek idee, maar heb je al kittenbrokjes geprobeerd? Die vinden de meeste katten erg lekker, zeker als je ze even nat maakt met wat warm water (dan komen de geuren vrij).

groetjes,
Sandra
snuffie
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 nov 2006 12:32

Bericht door snuffie »

heb ik al geprobeerd ja,met wat lauwwarm water op.

Gisteravond ben ik gaan slapen en had een blik opengedaan en nog eens droogvoer tussen gemengd,en hem dus op de vooravond ook geen blik meer gegeven he.

Rond 04u vannacht heeft hij een schreeuw gelaten,waarschijnlijk omdat hij honger had,en ik stond deze morgend op en de blikvoer gemend met droogvoer stond er nog steeds,zelfs niet aan gelikt...

ik ga vandaag zoeken naar nutro en hoop dat hij dat lust...

zou niet weten waar die nutro te vinden maar ga zeker zoeken.
Gebruikersavatar
José
Lynx
Lynx
Berichten: 106
Lid geworden op: 18 mei 2005 08:45
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door José »

Nutro choice gebruik ik ook, dat is zo ongeveer het enige wat Tukker lust hier. Je kunt het volgens mij bij alle Discus dierenwinkels kopen! Succes..
Plaats reactie