Mozart en Drugs (speed???)

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Foul Smelling Pig
Lynx
Lynx
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 dec 2003 10:08

Bericht door Foul Smelling Pig »

Hoe knullig het ook klinkt, dat is wel de manier waarop het in Nederland werkt. Elke melding van overlast wordt geregisteerd, waardoor er op den duur een dossier ontstaat. Dat dossier kan later bij eventuele politie- of juridische acties gebruikt worden als bewijs. Het is alleen jammer dat het mede over de gezondheid van je kat moet lopen. :-S
QVOD PRO VIAE FIT PRO VIA
Gebruikersavatar
Muis
Jaguar
Jaguar
Berichten: 615
Lid geworden op: 18 jan 2003 17:40

Bericht door Muis »

Mrij schreef:zakje heb ik indd nog
en ik heb met de wijkagent gebelt over dit voorval en hij zegt dat hij op dit moment gewoon niets kan doen (geen bewijzen zoals ik al zei)

ik heb contact opgenomen met de buurvrouw van mijn buurman (dus ook zijn buurvrouw...snap je hem nog ;)) die moet ook namelijk gewoon last van hem hebben (ik neem aan dat wij niet de enige zijn die last van zijn muziek etc hebben) en zij vertelde me dat ze al zo vaak iets geprobeert heeft tegen die knakker dat ze een beetje de hoop heeft opgegeven

ik ga nu gewoon (heel flauw) bijhouden wanneer en hoevaak wij last van hem hebben en dan ga ik wel heel kinderachtig iedere week naar de wijkagent om met die feiten hem rond de oren te slingeren...
ik HOOP dat hij er dan zo flauw van word dat ze echt eens iets kunnen gaan doen

ik zie op dit moment niet echt een andere oplossing

met Mozart alles nog steeds goed
gelukkig maar wat met een kat gebeurd kan ook met een klein kind van 4 natuurlijk (want die hebben we genoeg hier in de straat) wie weet hoe dat dan zou aflopen
Wat een vervelend incident zeg! Gelukkig gaat het goed met je kat.
Over je buurman; ik heb ook een buurman from hell gehad. GEHAD wel te verstaan, hij is uit zijn woning gezet (ook woningbouw).
Wat je moet doen is van elk incident melding maken bij de politie. Zij registreren dit. Maak ook melding bij de woningbouw. Zij zijn verplicht om dit serieus te nemen. Vraag zijn buurvrouw hetzelfde te doen. Dus bij elk spoor van overlast gelijk bellen!! Je buurman kan dan het huis uit worden gezet.
Bij ons werkten de buren uit angst niet mee, maar het is uiteindelijk wel gelukt!

Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat je snel net zo'n lieve (nieuwe) buurman krijgt als wij nu hebben ;-) Dan kan je kat ook weer veilig in de tuin spelen!
Gesloten