verveling

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
Nancy Schneijderberg

verveling

Bericht door Nancy Schneijderberg »

Hallo allemaal,

Nog een kort vraagje, hoe weet je dat je kitten van ongeveer 6-8 maanden zich verveelt?? Hij heeft speelgoed genoeg, maar speelt er niet zoveel mee, ik heb gelezen dat ze 18 uur per dag "slapen".

Groetjes, Nancy
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1761
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Nou ik merkte op een gegeven moment aan Buffy toen ook rond die leeftijd dat ze zich eenzaam voelde.
Al waren er al 2 katten, die zijn volwassen en hebben gewoon niet de energie die zij toen had.
Zoveel mogelijk met haar gespeeld waar ze ook behoefte aan hebben overigens, maar toch zag ik aan haar gedrag dat ze een speelmaatje miste.
Geen zin hebben in speeltjes en de hengel was ook niet interessant genoeg meer.
Wij konden die behoefte om te spelen voor haar gewoon niet geheel vervullen.
Ze kwam helemaal bij toen de laatste erbij kwam, uiteraard na het gewenningsproces. Ze werd weer vrolijker en speelser.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
eeke
Lynx
Lynx
Berichten: 120
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:30
Locatie: leeuwarden

Bericht door eeke »

ook ik had eerst 1 kitten maar algauw merkte ik dat hij zich verveelde. hij begon te slopen, behang van de muren af trekken in de gordijnen klimmen en noem maar op.
toen heb ik besloten dat er nog maar een bij moest en het is over gelukkig ze vermaken zich nu met elkaar in plaats van met m,n huis.
ik weet niet hoe lang ze slapen, maar hier kunnen ze eigenlijk de hele dag wel spelen, en s,nachts liggen ze gewoon lekker te slapen, en zodra het maar iets licht begint te worden buiten worden hun ook weer actief, ik hoef dus geen wekker te zetten haha :lol:
groetjes eeke
Gesloten