Ondernemende katten en een waterfontein
Ik ben niet zo'n super schoonmaker. Dus ik maak dat ding 1 keer in de 2 weken helemaal schoon.
Afgelopen weekend ook gedaan, maar maakt hij de hele tijd zo'n raar geluid en staat de bol ook niet stabiel
Iemand enig idee waar dit door kan zijn?
Afgelopen weekend ook gedaan, maar maakt hij de hele tijd zo'n raar geluid en staat de bol ook niet stabiel

Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heb je het pompje ook uit elkaar gehaald en schoongemaakt? Dit werkte bij mij heel goed toen de fontein niet meer stopte met 'brommen'.Lotte schreef:Ik ben niet zo'n super schoonmaker. Dus ik maak dat ding 1 keer in de 2 weken helemaal schoon.
kan je die gewoon uit elkaar halen dan?Marije schreef: Heb je het pompje ook uit elkaar gehaald en schoongemaakt? Dit werkte bij mij heel goed toen de fontein niet meer stopte met 'brommen'.
ik ga maandag kloten met dat dingMarije schreef: Ja.Dat staat ook in de gebruiksaanwijzing. (als je die nog hebt...)
Je moet een beetje peuteren, maar uiteindelijk bestaat het pompje uit 3 losse onderdelen en daar kan veeeeeel stof en troep tussen gaan zitten.

Het scheelt dat ik hier ergens al had gelezen dat de bol uit elkaar moest kunnen. Pepijn heeft de bol gekocht en de gebruiksaanwijzing toen meteen weg gegooidMarije schreef: Ja.Dat staat ook in de gebruiksaanwijzing. (als je die nog hebt...)
Je moet een beetje peuteren, maar uiteindelijk bestaat het pompje uit 3 losse onderdelen en daar kan veeeeeel stof en troep tussen gaan zitten.

Maar na lang peuteren is het me inderdaad gelukt om uit te vinden waar de schroefdop zat en dan is hij goed schoon te maken.
groetjes Sharon
- telefoonklep
- Lynx
- Contacteer:
Heb dit topic al vaker gelezen maar nooit wat neergezet
Wij hebben een tijdje geleden ook een cat-it gehaald (door het forum
). Alleen de kleinere versie met alleen de bol. Ze moeten dus van de bol afdrinken hier. Maar vanaf het begin was het een groot succes. Eerder kwamen ze water drinken in de douche en dat deden ze niet meer.
Nu hebben wij hem laatst even uitgezet omdat ie zo bromde. Meteen kwamen Simba en Enzo weer drinken in de douche. Toen hij schoongemaakt was (inderdaad pompje uit elkaar gehaald) kwamen ze meteen niet meer in de douche.
Hier is het dus een groot succes. Ik heb hem nog nooit helemaal uit elkaar gehaald, maar dat ga ik zo toch maar eens doen. Helemaal goed reinigen...

Wij hebben een tijdje geleden ook een cat-it gehaald (door het forum

Nu hebben wij hem laatst even uitgezet omdat ie zo bromde. Meteen kwamen Simba en Enzo weer drinken in de douche. Toen hij schoongemaakt was (inderdaad pompje uit elkaar gehaald) kwamen ze meteen niet meer in de douche.
Hier is het dus een groot succes. Ik heb hem nog nooit helemaal uit elkaar gehaald, maar dat ga ik zo toch maar eens doen. Helemaal goed reinigen...
Een wekker is een mechanisch instrument om mensen te wekken die geen kinderen hebben.
Hier hebben we die waterfontein inmiddels weggegooid
Gelijk aan het begin brak dat groene stopje al af, gelukkig deed hij het nog wel. Maar ze vinden er niks aan... Ja, om af en toe met een poot in te pleppen
Maar ze drinken er niet uit. En ze drinken ook niet uit gewone waterbakjes
Het is nu zelfs zo erg dat ik de douche moet aanzetten als Wampie wil drinken. Eventjes maar, zodat er een plasje op de grond ligt. En Tukker drinkt alleen als ik de kraan aanzet! Ik heb al allemaal andere dingen geprobeerd, want als we een dag weg zijn drinken ze nu dus niet. Maar ik krijg ze niet zover dat ze gewoon uit een bakje drinken, ook niet met een scheutje melk erin ofzo

Het is nu zelfs zo erg dat ik de douche moet aanzetten als Wampie wil drinken. Eventjes maar, zodat er een plasje op de grond ligt. En Tukker drinkt alleen als ik de kraan aanzet! Ik heb al allemaal andere dingen geprobeerd, want als we een dag weg zijn drinken ze nu dus niet. Maar ik krijg ze niet zover dat ze gewoon uit een bakje drinken, ook niet met een scheutje melk erin ofzo