Standaard geen koopovereenkomst?

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Standaard geen koopovereenkomst?

Bericht door eveline1982 »

Snap dat het makkelijk is om te zeggen aan de andere kant van de laptop maar komt echt goed! Ik bleef er vrij koel onder (is ook een vorm van zelfbescherming hoor haha) maar toen ik onderweg was kreeg ik toch de kriebels, bedoel je laat toch in een gzond lichaam snijden! Maar nee het viel me reuze mee, hoop hem ook hihi
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Standaard geen koopovereenkomst?

Bericht door BillyJean »

sterkte!! altijd vervelend als je je schatje moet overgeven aan anderen
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Anne87

Re: Standaard geen koopovereenkomst?

Bericht door Anne87 »

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Ik heb Noodle net weggebracht. Ze hebben hem waar ik bij was in slaap gebracht. Daarna even samen met de assistente gepraat. Ze belt me zodra hij weer helemaal bij is. Ze willen hem wel nog tot in de loop van de middag houden om hem extra goed in de gaten te houden, omdat hij natuurlijk nog niet helemaal gezond is. Prettig dus, om te weten dat hij daar in goede handen is.
Flo stond trouwens raar te kijken, toen ik zonder Noodle net thuis kwam. Behoorlijk miauwen en om me heen draaien. Ook nu zoekt ze op zijn favoriete slaapplekjes.
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Standaard geen koopovereenkomst?

Bericht door Brittenbolletje »

Sterkte meid. Is ook niet leuk nee om je kat achter te laten. Maar het komt vast en zeker helemaal goed hoor.. ik duim voor je.
Anne87

Re: Standaard geen koopovereenkomst?

Bericht door Anne87 »

Ik heb net een whatsapp gekregen van assistente/goede vriendin dat het goed met Noodle gaat. Hij ligt lekker uit te slapen op een warmtematje en ik word gebeld zodra hij goed wakker is en ze overtuigd zijn dat hij in orde genoeg is om lekker naar huis te gaan! Blijheid alom hier!
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Standaard geen koopovereenkomst?

Bericht door BloemTetsu »

:-) gelukkig is hij succesvol zijn zaakje kwijt
Nu nog goed herstellen!
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Anne87

Re: Standaard geen koopovereenkomst?

Bericht door Anne87 »

Hij gaat hier straks lekker met slaapzakje en al op de bank, kan hij lekker rustig bijkomen. En dan moeten we maar zien hoe het gaat. Noodle is wel van het wassen en likken, dus ze zeiden al dat hij waarschijnlijk een kraagje om krijgt, omdat ze niet willen dat hij het gaat likken totdat het geïrriteerd is. Even nazorginstructies vragen, ook wanneer hij mag eten, noem maar op. Maar er is nu al een pak van mijn hart, letterlijk.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6842
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Standaard geen koopovereenkomst?

Bericht door Dinky »

Wat fijn dat de operatie er in elk geval op zit :) En heerlijk dat je gelijk bericht krijgt van vriendin de assistent :D Ben wel benieuwd of Noodle ook zal vinden dat hij rustig bij moet komen op het slaapzakje ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Anne87

Re: Standaard geen koopovereenkomst?

Bericht door Anne87 »

Ja het is echt lief van D., dat ze dat gelijk laat weten. Ze vroeg of ik zijn balletjes nog meewilde op sterk water. Daar heb ik toch maar nee tegen gezegd. :-P
Ik ben ook benieuwd wat Noodle vindt, maar de laatste keren dat hij niet lekker was, wilde hij daar graag op liggen terwijl Flo hem waste, dus wie weet wil hij dat nu wel weer. We merken het wel, we volgen zijn tempo. ;) Maar het komt allemaal goed! Weer een hindernis genomen, waar onze man zich weer doorheen geslagen heeft!
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Standaard geen koopovereenkomst?

Bericht door Brittenbolletje »

Goed zo :)
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Standaard geen koopovereenkomst?

Bericht door eveline1982 »

fijn Anne dat het goed is verlopen, enne had de balletjes ook lekker daar gelaten hahaha
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Anne87

Re: Standaard geen koopovereenkomst?

Bericht door Anne87 »

En hij is er weer! Nog een beetje suf loopt hij door de kamer. Van lekker stil liggen en slapen op het door mij ingerichte snoezelhoekje op de bank is geen sprake hahaha. Flo ruikt aan hem en aan de reismand, maar blaast oid niet. Fijn dus!
Zijn oren zijn helemaal in orde en schoon. Ik moet ze morgen of overmorgen nog een keer behandelen met spul wat ik al heb liggen. De AB wordt ook niet verlengd dus daar zijn we ook klaar mee. Al met al dus het volgende: Noodle is, na 2.5 maanden bij ons wonen en ziek zijn, gezond! Daar gaan we van genieten. :)
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Standaard geen koopovereenkomst?

Bericht door Ms Maaike »

Hoera! Tijd voor een feestje! :D
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Renatevanderveer

Re: Standaard geen koopovereenkomst?

Bericht door Renatevanderveer »

Hier doen we een vreugdedansje voor Noodle! Eindelijk gezond! Het mocht ook wel eens tijd worden!
Anne87

Re: Standaard geen koopovereenkomst?

Bericht door Anne87 »

Ik ga straks taart halen. Volgens mij heb ik dat hier ooit gezegd, maar ik meen het. Als ik klaar ben met het huishouden, loop ik even naar de AH. Noodle mag tot 17.00 uur nog niks eten, maar daarna krijgt onze knappe vechtersbaas (niet tegen andere katten/mensen, maar tegen alle ziektes en tegenslagen) een heerlijke bak natvoer. Heeft hij verdiend!
Plaats reactie