Aslan vermist

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Aslan vermist

Bericht door pinguin »

ik vind het zo erg voor je dat aslan nog steeds niet terug is. en hoop echt dat je hem binnen kort wel een heerlijk mandje mag geven met een hoop knuffels en lekkers. wel verstandig dat die is gechipt. ik blijf voor je duimen
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Aslan vermist

Bericht door Anne »

KOM OP ASLAN!! Gauw terug naar huis gaan, vrouwtje kan niet zonder je en maakt zich erg veel zorgen!!
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Siwarda
Huiskat
Huiskat
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 sep 2011 15:29

Re: Aslan vermist

Bericht door Siwarda »

Esther, hoe gaat het met je zoektocht naar Aslan?
Al wat mee gehoord van mensen uit je buurt?
Zeker met dit weer zou het fijn zijn dat hij snel bij je terugkomt.
Groetjes
Esther87
Huiskat
Huiskat
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 sep 2011 23:23

Re: Aslan vermist

Bericht door Esther87 »

Nee Aslan is nog steeds vermist:(. Ik kreeg van de week een telefoontje uit Leiderdorp vna een mevrouw die een kat had gezien waarvan ze dacht dat het Aslan was, maar naar het ontvangen van een aantal foto's bleek dat het geen Aslan was.. Ik hang nog elke dag een kledingstuk buiten en elke ochtend/avond als ik terugkom van mijn werk fiets ik rustig door de wijk in de hoop mannetje tegen te komen... Ik krijg nu alleen nog maar telefoontjes van mensen die hopen dat hij al terecht is maar hij is nog steeds weg :cry: . Ik houdt de sites in de gaten en ik elke dag hoop ik dat ik een telefoontje krijg dat Aslan veilig en terecht is..
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Aslan vermist

Bericht door Anne »

He gatsie :-( , wat verdrietig zeg, ik duim dat Aslan gauw weer terug komt!!
Heel veel sterkte en probeer de moed er in te houden
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Siwarda
Huiskat
Huiskat
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 sep 2011 15:29

Re: Aslan vermist

Bericht door Siwarda »

Geen leuke tijd voor jou. ik hoop voor jou dat hij snel terug komt.
Sterkte
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Aslan vermist

Bericht door Ilone »

Pfff....kom op Aslan, vrouwtje mist je!
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Aslan vermist

Bericht door Kattenbella »

Hebben jullie een regionale tv zender? Misschien kan je daar een oproep doen en anders via Hart van Nederland.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Aslan vermist

Bericht door pinguin »

wet een goed idee kattenbella

hoe gaat het met de zoek tocht esther87?
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Esther87
Huiskat
Huiskat
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 sep 2011 23:23

Re: Aslan vermist

Bericht door Esther87 »

Hoi allemaal!

Het gaat slecht met mijn zoektocht naar mijn mannetje. Aslan is nog steeds zoek. De afgelopen week geen enkele melding binnen gekregen tot gister, van iemand in de wijk naast de mijne dat diegene een kat had gezien die voldeed aan de beschrijving. Ik ben er met brokjes heengegaan en wezen zoeken maar helaas niets kunnen vinden. Ik heb onder elke auto lopen loeren die ik zag. Vanmiddag weer een telefoontje van een mevrouw uit de straat achter die van mij dat ze hem vanmiddag zou hebben gezien. Ik ben daar net ook langs geweest maar helaas ook geen Aslan, de straat is nog geen 10 meter van mijn huis vandaan en nog maar 10 seconden lopen.

Ik weet eigenlijk niet of Leiden een regionale zender heeft:s Ik woon hier pas 2,5jaar en kijk geen regionale tv moet ik toegeven.. Ik zal eens een kijkje op het internet doen om te zien of ik misschien wat kan vinden! Kan ik een oproep doen voor mijn kat via hart van nederland?! dan ga ik dat zeker doen! weet je toevallig ook hoe ik dat kan doen?

Groetjes Esther
Cerna

Re: Aslan vermist

Bericht door Cerna »

Misschien dat je vanavond nog een keer naar dat huis zou moeten gaan. Het kan best zijn dat de kat daar toch nog in de buurt zit. Mijn ervaring is dat je lang op een plek moet blijven. Wanneer de kat zich daar ergens verstopt heeft, dan moet hij eerst wennen aan jouw aanwezigheid, aan je stem (zachtjes praten, met de brokjes rammelen) en dan kan het wel een uur duren voordat hij zich vertoont.

Wel goed van je dat je Aslan nog steeds blijft zoeken; de meeste mensen geven het na een tijdje op.
Gebruikersavatar
puksji
Panter
Panter
Berichten: 483
Lid geworden op: 03 dec 2010 23:59

Re: Aslan vermist

Bericht door puksji »

Hart van Nederland emailadres: hart@sbs.nl
Groetjes Inge en Pebbles 2010 Sunna 2011 Dirk 2024

*Puk 2006-2020 3-6
Simba 1995-2011 9-6 - Sjimmie 1990-2011 1-12 - Rooie Rover 2007?-2012 22-3*
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Aslan vermist

Bericht door Kattenbella »

Wat verwarrend en onzeker, zeker als je wel steeds meldingen krijgt. Komen ze nu allemaal een beetje uit dezelfde richting?
Ik blijf hier echt dubbelduimen! Ook van mij complimenten voor je doorzetten. We blijven hoop houden!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Esther87
Huiskat
Huiskat
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 sep 2011 23:23

Re: Aslan vermist

Bericht door Esther87 »

Hoi!

Nou de ene tip kwam van 1 straat naast me en de andere tip kwam van ongeveer 5 min fietsen.
Ik blijf hoop houden dat ik op een dag een telefoontje krijg dat Aslan terecht is en ik blijf goed rondkijken elke dag als ik naar mijn werk ga en als ik weer thuiskom. Lieve Aslan, ik mis je zo.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Aslan vermist

Bericht door Anne »

Ik blijf duimen dat Aslan gauw weer terug komt.
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie