ook ik ga het weer proberen. Heb haar al een weekje aan de yoghurt gehad maar na een week at ze het niet meer

Denk dat ik van merken moet wisselen voor mevrouw ofzo

(heb zelf 's ochtends altijd
'vegan' yoghurt, 100% plantaardig dus..ik weet niet of dat ook het gewenste effect heeft?)
Nieuwe update: het 'wondermiddel' van de uithof is een grote ramp! De diarree wordt meer en erger, Ayla deed het voorheen gewoon netjes op de bak en druppelt nu door het hele huis heen! Ook is haar achterste weer rood en pijnlijk en blijft ze eraan likken, dit deed ze voorheen niet zo erg. Volgens mij is ze ook misselijk en haar gedrag is heel anders.
Daarnaast heb ik dit gevonden over dat middel op internet:
Janssen Pharmaceutica, de producent van Prepulsid, heeft besloten dit product per 14 juli 2000 van de amerikaanse markt te halen, en uitsluitend nog beschikbaar te stellen via een beperkt onderzoeksprogramma. Prepulsid wordt namelijk in verband gebracht met verschillende serieuze hartaandoeningen, in het bijzonder hartritme stoornissen. Hierdoor zijn in Amerika mensen overleden
En dat moet ik dan aan m'n kat geven? Ik ga vanmiddag bellen met de DA want dit schiet niet op. eerst had ik een levendige speelse kat met als enige probleem altijd diarree, nu heb ik een slome, incontinente kat die ook nog eens overgeeft. Ik ga dit middel niet meer geven, makt me niet uit wat ze daat in de uithof zeggen. We testen eerst die ontlasting wel weer en dan kijken ze maar lekker verder. pfft.