Garfield is heel sloom

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
leanne arends
Huiskat
Huiskat
Berichten: 33
Lid geworden op: 27 mar 2014 16:30

Re: Garfield is heel sloom

Bericht door leanne arends »

ja, ik weet dat jullie kwaad zijn om wat jullie vinden van ''dierenmishandeling''
maar ik ben erachter gekomen wie zijn vorige baasje was. die heeft hem gewoon ergens afgezet bij een boerderij! dat is pas gemeen.

Maar we gaan denk ik weer naar de DA, als dat niet helpt laten we hem inslapen.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6861
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Garfield is heel sloom

Bericht door Dinky »

Volgens mij heeft iedereen hier wel door dat jij het beste voor hebt met Garfield ;-)
Er wordt alleen gezegd dat als Garfield zo rond blijft lopen zonder verdere actie het dierenmishandeling wordt, daarom is het goed dat jullie juist wel weer naar de DA gaan :-)

Zeker gemeen van vorige baasje om hem te dumpen :-(
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Garfield is heel sloom

Bericht door eveline1982 »

Het duurt gewoon te lang Leanne. Ik snap heel goed dat jij hier niks over te zeggen hebt maar je ouders moeten gewoon beter weten. Er zijn vele soorten van dierenmishandeling, dumpen van je dier valt daar zeker onder maar niet met een ziek dier naar de dierenarts gaan, valt daar ook onder.

Als je ouders nou niet heel snel naar de dierenarts gaan neem dan contact op met kansarmedieren. Zij zit in het wereldje van het opvangen van (chronisch) zieke dieren en kan heel goed helpen in het vinden van een oplossing. Ik zou daar eigenlijk geen dag langer meer mee wachten.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
Kattebeest
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 14 apr 2013 16:08
Locatie: Zuidoost Brabant

Re: Garfield is heel sloom

Bericht door Kattebeest »

Ben niet kwaad op je Leanne en volgens mij is niemand kwaad op je. Het is alleen een beetje wanhopig om via een forum te proberen jou en Garfield te helpen. Dan komen woorden al snel 'kwaad' over.

Als de drempel om naar een dierenarts te gaan te hoog is (voor je ouders), neem dan zoals Eveline en ik al een paar keer gezegd hebben contact op met @kansarmedieren. Zij houdt van katten en heeft verstand van zieke katten.
Klik onderaan een bericht van @kansarmedieren op 'pb' (=persoonlijk bericht). Geef je pb een naam, bijvoorbeeld 'zou je Garfield kunnen helpen?' en schrijf wat je aan haar wil schrijven. Zij krijgt een melding dat er een pb voor haar is binnen gekomen en kan daar op reageren. Een pb is persoonlijk, iets tussen jou en haar en niemand die het verder kan lezen.

Zoals ik eerder schreef ben ik een beetje wanhopig, wil dat Garfield goede medische verzorging krijgt want dat heeft hij écht nodig.
Nancy

Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
kansarmedieren
Jaguar
Jaguar
Berichten: 642
Lid geworden op: 11 jun 2011 14:46
Locatie: Eck en Wiel
Contacteer:

Re: Garfield is heel sloom

Bericht door kansarmedieren »

Leanne ik heb je net een PB gestuurd met mijn telefoonnummer je kan altijd bellen.
Groetjes Dia
Gebruikersavatar
sandyd1971
Lynx
Lynx
Berichten: 160
Lid geworden op: 27 okt 2013 09:15
Locatie: Westland

Re: Garfield is heel sloom

Bericht door sandyd1971 »

Fijn zeg dat er mensen zijn die de zieke en kansarme dieren willen helpen. Super Dia :eclap: Heb ook de link naar zooplus vanaf de site in mijn favorieten gezet, de volgende keer als ik wat bestel is het vanaf jouw site.
leanne arends
Huiskat
Huiskat
Berichten: 33
Lid geworden op: 27 mar 2014 16:30

Re: Garfield is heel sloom

Bericht door leanne arends »

Ik weet dat jullie mijn ouders ook niet echt alles vinden, maar ze weten gewoon niets van dieren, en ik heb heus wel vaker geprobeerd iets te doen hoor, maar ja. Mijn ouders zijn wel altijd goed voor dieren geweest, en garfield is aankomen lopen, nooit meer weggegaan. En nu die ziek is, weten ze ook niet echt wat ze moeten beginnen. ik ga zo kijken bij garfield. Hij liep gisteravond beter dan s'morgens.
ik vind het aanbod erg aardig van Dia, ik zal het aan mijn ouders vragen
kansarmedieren
Jaguar
Jaguar
Berichten: 642
Lid geworden op: 11 jun 2011 14:46
Locatie: Eck en Wiel
Contacteer:

Re: Garfield is heel sloom

Bericht door kansarmedieren »

sandyd1971 schreef:Fijn zeg dat er mensen zijn die de zieke en kansarme dieren willen helpen. Super Dia :eclap: Heb ook de link naar zooplus vanaf de site in mijn favorieten gezet, de volgende keer als ik wat bestel is het vanaf jouw site.

Fijn we kunnen elke euro goed gebruiken er zijn zoveel katten die geholpen moeten worden, maar ja het geld.....
kansarmedieren
Jaguar
Jaguar
Berichten: 642
Lid geworden op: 11 jun 2011 14:46
Locatie: Eck en Wiel
Contacteer:

Re: Garfield is heel sloom

Bericht door kansarmedieren »

leanne arends schreef:Ik weet dat jullie mijn ouders ook niet echt alles vinden, maar ze weten gewoon niets van dieren, en ik heb heus wel vaker geprobeerd iets te doen hoor, maar ja. Mijn ouders zijn wel altijd goed voor dieren geweest, en garfield is aankomen lopen, nooit meer weggegaan. En nu die ziek is, weten ze ook niet echt wat ze moeten beginnen. ik ga zo kijken bij garfield. Hij liep gisteravond beter dan s'morgens.
ik vind het aanbod erg aardig van Dia, ik zal het aan mijn ouders vragen
Ik hoor het wel als ik kan helpen. Je hebt mijn telefoonnummer, als ik niet opneem spreek de voicemail in dan bel ik je terug.

Groetjes Dia
leanne arends
Huiskat
Huiskat
Berichten: 33
Lid geworden op: 27 mar 2014 16:30

Re: Garfield is heel sloom

Bericht door leanne arends »

Misschien dat jullie je afvragen hoe het met garfield gaat,
Garfield hoeft al lang geen laxeer middel meer, en eet en drinkt goed. Hij loopt al goed, en kan zelfs al weer rennen en springen. soms glijd ie op nat gras uit, maar dat is verder het enige. het stuk staart waar ie gebeten is, is al weer begroeit met een stukje haar. Hij jaagt ook weer. Hij is niet helemaal beter, want soms wankelt hij nog een beetje, en hij kan niet erg hard rennen zoals vroeger, maar het gaat elke dag weer beterde, bedankt voor jullie hulp, en ook bedankt voor het aanbod!
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Garfield is heel sloom

Bericht door Adriana »

wat fijn en aardig dat je ons even terugmeldt en het allerbelangrijkste:
het gaat gelukkig stukken beter met Garfield! geweldig nieuws!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6861
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Garfield is heel sloom

Bericht door Dinky »

Wat fijn te horen dat het inmiddels zoveel beter gaat met Garfield en hij er nog altijd is :D
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Kattebeest
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 14 apr 2013 16:08
Locatie: Zuidoost Brabant

Re: Garfield is heel sloom

Bericht door Kattebeest »

Goed nieuws dat het veel beter gaat met Garfield en bedankt voor je berichtje hier!
Nancy

Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
Plaats reactie