Versvoedingen en 'barfen'

Er zijn verschillende manieren om je kat versvoer te geven en meerdere merken die hiervoor geschikt voedsel leveren. Bij BARF stelt men zelf het menu voor de kat samen, dat bestaat uit allerhande stukken vers vlees en toevoegingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Versvoedingen en 'barfen'

Bericht door sandy »

Sja hele kromme gedachte maar daar hebben veel mensen last van.

Ik probeer al tijden weer aan rodi lam en rijst te komen maar nergens verkrijgbaar

Edit: heb er maar weer een mail aan gewijd.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Nyncke
Tijger
Tijger
Berichten: 1284
Lid geworden op: 25 sep 2008 09:29
Contacteer:

Re: Versvoedingen en 'barfen'

Bericht door Nyncke »

Dacht dat Rodi niet meer bestond :???:
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Versvoedingen en 'barfen'

Bericht door sandy »

Ze waren failliet gegaan dat klopt, maar een ander bedrijf heeft ze overgenomen en zo kon er een doorstart gemaakt worden.
Volgens de website is alles weer volop verkrijgbaar maar zoals gewoonlijk is dat hier bij pets place weer een probleem.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Claudia007
Poema
Poema
Berichten: 232
Lid geworden op: 26 sep 2009 00:56
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Versvoedingen en 'barfen'

Bericht door Claudia007 »

Volgens mij hebben ze een doorstart gemaakt.

Edit het zelfde antwoord te gelijk geplaatst :lol:
Groetjes Claudia,Scorpion Sting en Lamborghini Gallardo
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Versvoedingen en 'barfen'

Bericht door sandy »

Ik zag het :lol:
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Claudia007
Poema
Poema
Berichten: 232
Lid geworden op: 26 sep 2009 00:56
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Versvoedingen en 'barfen'

Bericht door Claudia007 »

Kan je niet naar een ander gaan voor je eten.....er zijn toch wel meer zaken als Pets place? :-( ik ben ook geen fan van die winkel.....gelukkig valt die bij ons wel mee staat een aardige meid in die als ze iets niet hebben bestellen.
Groetjes Claudia,Scorpion Sting en Lamborghini Gallardo
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Versvoedingen en 'barfen'

Bericht door sandy »

Nou er zit nog een dierenwinkel die het ook verkoopt maar daar kom ik juist niet meer omdat die vent de boel een beetje loopt te belazeren, oftewel hij staat gewoon midden in je gezicht te liegen.
Zou ooit haaksbarf bestellen voor me, en toen ik er naar vroeg was het iets van niet leverbaar teveel bestellingen te druk, ik zelf contact opgenomen met die lui bleek dat hij gewoon niks besteld had.
Sja dan ben ik gauw klaar en jammer voor hem, ik was een goeie klant.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Claudia007
Poema
Poema
Berichten: 232
Lid geworden op: 26 sep 2009 00:56
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Versvoedingen en 'barfen'

Bericht door Claudia007 »

Dat is wel jammer dat je nu dan maar 1 winkel heb.
Ik baal er wel eens van dat sommig voer niet overal te koop is.
Bijna alles wat ik heb moet ik bestellen en soms word je er wel eens gek van want je kan nooit eens ff naar de dierenzaak rennen om wat te halen. Gelukkig kan ik Almo nature wel in de dierenwinkel kopen maar ook weer niet alle smaken :???:
Groetjes Claudia,Scorpion Sting en Lamborghini Gallardo
Nyncke
Tijger
Tijger
Berichten: 1284
Lid geworden op: 25 sep 2008 09:29
Contacteer:

Re: Versvoedingen en 'barfen'

Bericht door Nyncke »

Kun je niet aansluiten bij iemand die in het groot besteld?
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Versvoedingen en 'barfen'

Bericht door Kattenbella »

Op barfplaats kan je samen met anderen bestellen, het is maar net waar je woont. Ik bestel hier de carnibest ook samen met iemand daar. Het kan ook met andere merken. Moet je even kijken op de topic verzamelplaats.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Mushu2010
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jul 2010 17:03

Re: Versvoedingen en 'barfen'

Bericht door Mushu2010 »

Hoi hoi, heb met belangstelling alles gelezen. ben al een tijdje aan het kijken naar versvoeding. mijn katten (nu maar 3 zie /http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 79&t=20914) krijgen nu royal canin vinden ze heerlijk. heb wel eens geprobeerd smuldier enzo te geven maar alleen Amber vond het lekker (was ook eenmalig maar ok). Ik merk echter dat mijn kater veels te dik wordt en zich ook verveeld (kan niet naar buiten ivm wegen maar heb wel een kattenren gemaakt maar ja geen muisjes enzo haha), mijn andere kat heeft chronisch problemen met haar huid en mijn andere is zijn voortanden al kwijtgeraakt (zijn er zomaar uitgevallen dierenarts was zeer verbaasd).

als ik het zo lees kan een deel vand eze klachten mss opgelost worden door versvoeding. nou ben ik een schijterd wat zelf maken betreft (nu nog tenminste) dus daarom KVV! ik ga vandaag halen want er is net een winkel geopend in mijn stad die veel kvv verkopen, carnibest, haaksbarf, bibi etc. alleen mag ik naast kvv ook nog royal canin blijven voeren bv alleen in de ochtend. is iets makkelijker ivm werk namelijk. of kan dat niet, want ik las iets over de zuurgraad van de maag ofzo?

graag hoor ik jullie ervaringen. ik ben oko aan het rondneuzen op barfplaats.nl maar ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

fijne dinsdag!
Cat lovers are purrrrrfect

Amber de liefst (rip), Kahlan de schuwste ,Mushu de koningin en Azrael de Kater
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Versvoedingen en 'barfen'

Bericht door Kattenbella »

Super dat je een winkel in je buurt hebt die dit allemaal verkoopt, kan je mooi kijken wat ze lekker vinden.
Als het goed valt kan je de brokken laten vallen ;-) Succes!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Versvoedingen en 'barfen'

Bericht door sandy »

Gecombineerd is geen probleem hoor, ik geef mn katten savonds vaak rodi en er staan gewoon brokken de hele dag.
Dit omdat ik ze dus niet overkreeg op alleen vers helaas..
Smuldier is de slechtste kwaliteit vers die er is, dus die zou ik niet meer geven, ik ben wel zeer te spreken over haaksbarf vanwege de puurheid en variatie.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Mushu2010
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jul 2010 17:03

Re: Versvoedingen en 'barfen'

Bericht door Mushu2010 »

hoi hoi,

heb vandaag eko barf gehaald en carnibest. Daarnaast ook kuikens gehaald. De kater des huizes heeft de kuiken opgegeten, wel eerst mij aankijken zo ja en wat verwacht je van mij wat ik hiermee doe maar uiteindelijk toch opgegeten jippie!

ik heb de eko barf gemengd met royal canin en voor de aantrekkelijkheid nog wat sardientjes erin gegooid, het smeermiddel hier haha. en ze hebben allemaal er een beetje van gegeten. niet veel maar ok. ik laat het vannacht staan en dan kijk ik morgen wat er over is. ben erg benieuwd en houdt jullie op de hoogte!

grts Mushu
Cat lovers are purrrrrfect

Amber de liefst (rip), Kahlan de schuwste ,Mushu de koningin en Azrael de Kater
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Versvoedingen en 'barfen'

Bericht door Kattenbella »

Succes :grin:
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Plaats reactie