Ja ik hoop het ook, zou niet best zijn als de ontsteking chronisch gaat worden, en dan prednison ingezet moet worden
En inderdaad, die verhoogde crea kan hierdoor komen.
Vond het echt fijn dat ik vanmiddag nog kon komen, terwijl ze midden in een verhuizing zitten, en dan ook alle tijd voor je nemen.
Soms mopper ik weleens dat ik zoveel heen en weer moet rijden (DA zit in Alkmaar, ik werk in Alkmaar, maar woon in Egmond, dus vanaf werk vaak heen en weer rijden om poes op te halen, weer terug naar Egmond, en dan weer terug naar Alkmaar voor werk, en in het geval van vanavond, afspraak in Alkmaar met vriendinnetje)
Maar ik ben zo tevreden over hun, dat ik er niet over peins om naar de DA in mijn eigen plaats te gaan (hoewel die misschien ook best goed is

)
Ben al 20 jaar klant bij deze DA.
Ik kwam net overigens thuis, en Misty was al een stuk tevredener, ze zag er gewoon blijer uit al. Pijnstilling doet nu zijn werk al een beetje, en op een of andere manier heb ik ook altijd het gevoel dat ze me dankbaar is, dat ik met haar naar de DA ben geweest (hoewel ze me wel kan vervloeken op het moment dat de reismand tevoorschijn komt haha)