Knufff...
Sterkte met het verlies.
Nierfaalkatten: info bloedonderzoek/medicatie e.d.
Re: Nierfaalkatten: info bloedonderzoek/medicatie e.d.
Droppie (3/2023) Mieppie (3/2023 2/2025 sk) Witje (4/2025) Tijgetje (4/2025)
Heel veel sterkte met het verlies van Piep en ik denk dat dit de juiste keuze geweest is.
Rust zacht lieve Piep
Rust zacht lieve Piep
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Veel sterkte met dit verlies.
Lyna (12-10-2011) en Milo (13-03-2013)
Ik heb nog niet alles op papier maar na twee maanden nierdieet en geen Metacam meer is de crea 143 (van 226), sdma 13, geen eiwitten in de urine, en alles is in het groen. Alleen bloeddruk hoog maar dat is vermoedelijk stress en gaan we opnieuw laten meten. Nierdieet aanhouden, gabapentine aanhouden in plaats van Metacam, en over zes maanden terug!
Wat fijn dat de crea zo is gedaald met deze aanpak! Qua bloedwaarden dus positief
Hopelijk is bloeddruk inderdaad de stress geweest

Hopelijk is bloeddruk inderdaad de stress geweest
- Fotokonijn
- Panter
Klinkt goed.
Alleen kattenliefhebbers kennen het genot van muzikale kruiken in bed die nooit afkoelen(Susan Millen)
Hierbij de waarden nog van afgelopen donderdag (25 september), en vandaag (29 september). Vanwege zijn galgruis is er een nieuw bloedbeeld gemaakt.

Duidelijk is te zien dat de nierwaarden keurig gedaald zijn naar normaalwaarden. Wel is er dus na donderdag wat vreemds gebeurd in de lever/galblaas. Hier heb ik een topic over aangemaakt, maar wilde hier toch even de nierwaarden plaatsen voor de volledigheid.

Duidelijk is te zien dat de nierwaarden keurig gedaald zijn naar normaalwaarden. Wel is er dus na donderdag wat vreemds gebeurd in de lever/galblaas. Hier heb ik een topic over aangemaakt, maar wilde hier toch even de nierwaarden plaatsen voor de volledigheid.