Er zijn verschillende manieren om je kat versvoer te geven en meerdere merken die hiervoor geschikt voedsel leveren. Bij BARF stelt men zelf het menu voor de kat samen, dat bestaat uit allerhande stukken vers vlees en toevoegingen.
Dat is goedkoop dan inderdaad, ik heb 2,50 betaald voor 500 gram.
Vanmiddag weer een portie neergezet (denk 100 gram) met wat brokjes er doorheen. Net thuis gekomen, en het bordje is leeg! Op wat stukken rondom het bordje heen dan hihi
Dus ze eten er goed van, en zie ze er ook beiden van eten
"People that hate cats, will come back as mice in their next life."
Ik geef geen kluifjes meer. Laatst had Coco een heel stuk afgebeten, waardoor het bot heel erg scherp was geworden. Ze heeft zich er toen aan gesneden en er lag allemaal bloed op de vloer. Het leek dramatischer dan het was hoor. Ze lag niet helemaal open ofzo, waarschijnlijk een sneetje in haar gehemelte. Maar ik geef het daarom nu toch niet meer.
(het was net zo'n kluifje als Kattenbella geeft aan de foto's te zien, dus ongekookt)
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.
Ik zal ze ook nooit geven zonder erbij te zijn. De kippennekken heb ik liever, maar daarvoor moet ik naar de stad.
Hier is nooit iets met de dieren gebeurd op dit gebied, maar ja het kan.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Ja, aan de ene kant mooi om te zien, an de andere kant krijg ik er de rillingen van (ik als vegetarier)
Ik vind voorlopig de carnibest dan fijner, dat ziet er in ieder geval niet meer uit als een beest (alhoewel, lekker is anders)
Vanochtend weer wat gegeven, nu met nog maar een paar brokjes er doorheen, en het was binnen een kwartier op!!
Ze krijgen straks hun tweede portie van vandaag.
Lizzie heeft sinds ik begonnen ben met rauwe kip en nu de carnibest, geen bloed-problemen meer gehad. Zou het toeval zijn..?
"People that hate cats, will come back as mice in their next life."
Ik ben ook al jaren vegetarier, helemaal niets wil ik eten ook aan de kaas denk ik, maar dit hoort bij mijn katten
Ik moest zo wennen aan het kopen van vleesprodukten, maar het went, want het is niet voor mij. Ik hoef ook geen brokken te eten
De carnibest is het hoofdmenu, omdat alles daarin zit, maar dit is toch ook een feestje en goed voor het gebit.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Ben wel benieuwd of de bloedingen blijven stoppen. Ik zou zeker niet teveel bot gaan geven en het eerst houden bij de carnibest. Van botten krijgen ze drogere ontlasting.