En welkom Roos met Charley (en gezonde Sjimmie). Klinkt wat raar om je welkom te heten in zo'n zwaar beladen topic maar het is niet anders.
Ik begrijp dat de diagnose in maart gesteld is en dat die laatste test van mei was. Waarschijnlijk krijgt ze dan eind juli of begin augustus weer een bloedtest. Ja... dan denk ik wel dat je over chronisch mag spreken. Acuut nierfalen zou ook direct met infuus e.d. behandeld moeten worden om nog op herstel te hopen maar na zoveel maanden is het wel chronisch. Die meerdere bloedtesten zijn dan ook om het verloop te zien en te kijken of het stabiel blijft. Overigens denk ik ook dat na die derde test het niet nodig is om het om de 8-12 weken te laten testen. Volgens mij hakken die bloedtesten (+consult) er ook behoorlijk in qua kosten. Je zou ook de bloedtest wat minder vaak kunnen doen en vaker het urine-onderzoek (daar hoeft Charley niet voor naar de DA en het kost geen consult). Ik had eigenlijk wel al a.d.h.v. deze uitslag verwacht dat ze op Semintra of Fortekor gezet zou worden. Verder denk ik dat je overigens blij mag zijn dat Charley de RC Renal graag eet. Is dat eigenlijk de natvoer of de brokjes?