Veilige en minder veilige speeltjes voor je katten.

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
oonah
Lynx
Lynx
Berichten: 156
Lid geworden op: 31 jul 2008 11:37
Locatie: Antwerpen

Re: Veilige en minder veilige speeltjes voor je katten.

Bericht door oonah »

Hier zijn rietjes heel populair, vooral als je de voorkant buigt, en dan tussen je handen rollen, en alles wat je op de hoek van de tafel laat liggen, aanstekers, pakjes sigaretten, alles wat ze eraf kunnen duwen en dan kijken hoe jij het terug opraapt.
click to see: Foxy & Jacky, the movie
The more people I meet, the more I like my cat...
Gebruikersavatar
Marsjie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jul 2008 11:16

Re: Veilige en minder veilige speeltjes voor je katten.

Bericht door Marsjie »

Mauw (4 maanden) is helemaal verzot op het laserlampje en als ze hier genoeg van heeft is het pingpongballetje nummer 1. Loopt gerust een half uur ermee te voetballen. Alle speeltjes zitten bij mij in een open mandje dat op de grond staat (voornamelijk omdat mijn jongste dochtertje er dan wat minder aan zit). 's Avonds alles netjes opgeborgen (tja, ik wil toch wel graag slapen 's nachts ;-) ), kom je 's ochtends de kamer in liggen de muizen gewoon door de kamer heen, madam haalt ze er dus gewoon zelf uit als ze wil spelen :lol: . Ennehh de laptop met spelletjes erop is helemaal geweldig, op het toetsenbord zitten en dan met je poot naar het scherm om de vallende blokjes te pakken :evil:

groetjes Marlies
Groetjes Marlies
pippy-pieny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 sep 2008 14:42

Re: Veilige en minder veilige speeltjes voor je katten.

Bericht door pippy-pieny »

pippy speelt met balletjes en met b.v. binddraadjes van ongeveer 10 cm.lang daar is ze uren mee bezig.
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Veilige en minder veilige speeltjes voor je katten.

Bericht door lievelijn »

ik had een hele leuke tunnel voor vlinder gekocht met belletje erin. (gekoch voor een paar euo bij de jumper discount) Ze is er ook helemaal wild van en speelt er echt uren mee. Helaas viel het staafje na een tijdje al uit het belletje. gelukkig heeft matthijs met en tangetje het belletje kunnen aanduwen, nu is het gelukkig wel weer veilig :)

hier een fotootje van de tunnel in actie ;)

Afbeelding
ik <3 Vlinder
Gebruikersavatar
Noa
Huiskat
Huiskat
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 jun 2008 14:28

Re: Veilige en minder veilige speeltjes voor je katten.

Bericht door Noa »

Bij mijn katten is de ritseltunnel ook favoriet. Ik heb er een met nog twee zij uitgangen, dit vinden ze helemaal geweldig. Er kan ook niet veel mis mee gaan.
Zelfs toen mijn katjes waren gecastreerd en nog helemaal zwak waren van de narcose, was het eerste wat ze deden door de ritseltunnel lopen! :shock:

Verder houden ze erg van balletjes en ook het laserlampje is favoriet. Ik heb ook nog wat kauwspeeltjes, daar doen ze af en toe wat mee.
Verder vinden ze het heel leuk kartonnen dozen te slopen :lol:
Gesloten