Voeding na sterilisatie

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Gebruikersavatar
Mirjam86
Cheetah
Cheetah
Berichten: 862
Lid geworden op: 15 apr 2011 11:08
Locatie: Assen

Re: Voeding na sterilisatie

Bericht door Mirjam86 »

Animonda Carny (bij Zooplus te verkrijgen) is ook helemaal niet zo duur, kwam geloof ik op 4 euro per kilo.
En dat vind ik wel een mooi natvoer: gewoon puur vlees.
Smilla vispannetje is nog goedkoper en valt hier ook goed in de smaak.
Even rondkijken wat er te halen valt, want 1 euro per 100 gram is én erg duur én RC stopt granen in haar natvoer!
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*
Gebruikersavatar
Anousje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 mei 2011 17:04
Locatie: Rotterdam

Re: Voeding na sterilisatie

Bericht door Anousje »

dank voor de tips! ik kijk het nog een weekje aan. kijken hoe ze het dan eten (misschien zijn ze dan al beetje gewend) en als ze graag natvoer derbij willen ga ik jullie tips zeker meenemen :)
ze vinden het wel lekker hoor, maar ze hebben zoiets van hee dit klopt niet.. :P
Gebruikersavatar
Mirjam86
Cheetah
Cheetah
Berichten: 862
Lid geworden op: 15 apr 2011 11:08
Locatie: Assen

Re: Voeding na sterilisatie

Bericht door Mirjam86 »

Hihi eigenwijsjes... natvoer is trouwens wel goed om (af en toe) te geven hoor. Helemaal als je katten weinig drinken. En katten staan erom bekend dat het slechte drinkers zijn!
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Voeding na sterilisatie

Bericht door nellebel »

als je af en toe natvoer geeft voor de lekkerheid en als extraatje hoeft je ook geen hele portie tegeven. hier doen ze 2 dagen met 1 blikje gourmet voor 2 katten dus.
als ze wat slechter drinken kun je ook brokjes met water geven. vond ons flippie en sjefke altijd heerlijk. lekker soppen.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Anousje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 mei 2011 17:04
Locatie: Rotterdam

Re: Voeding na sterilisatie

Bericht door Anousje »

ze eten het al beter hoor. vanmorgen begonnen ze meteen te eten, en gister avond was hun bakje ook helemaal leeg! dus ze eten wel goed maar ze verdelen het denk ik nu meer over de hele dag :) want elke keer zie ik ze een paar hapjes nemen en dan stoppen ze weer en dan eten ze later weer een paar hapjes!! :D
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Voeding na sterilisatie

Bericht door nellebel »

het zijn toch ook echte dames , dus kleine muize hapjes. hahaha. mijn guusje is geen echte dame, dat is een schrokkop hahaha
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie