Lynn is er! Nog niet op de kattenbak geweest

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Gebruikersavatar
Flo_o
Poema
Poema
Berichten: 256
Lid geworden op: 19 mei 2010 19:00
Locatie: Weert

Re: Lynn is er! Nog niet op de kattenbak geweest

Bericht door Flo_o »

Ja maar dan is het toch raar dat ze het eerst wel prima vindt en dan ineens niet meer? Naja.. katten ;)


P.S. Nog steeds niks in de kattenbak sinds het luikje er op zit :( Hoop echt dat ze haar angst durft te overwinnen want de vorige keer ging ze dus wel 1x maar is ze geschrokken. Ik hou haar gedrag vandaag in de gaten en als ze nog steeds niet gaat haal ik het luikje er weer vanaf, ook geen probleem maar wilde het toch even proberen :grin:

Pffff vandaag weer grote schoonmaak ;-)
Gebruikersavatar
Dafpoetser
Jaguar
Jaguar
Berichten: 722
Lid geworden op: 13 apr 2010 17:26
Locatie: Leidschendam

Re: Lynn is er! Nog niet op de kattenbak geweest

Bericht door Dafpoetser »

Tralala ik ben zo blij met m'n meissie
Flo, wat geniet je toch van je Lynnie...heerlijk om te lezen.

Dat ene klauwtje kan gekkigheid van haar zijn, speelsigheid, of je aaide een gedeelte wat ze niet prettig vond, dat kan ook...of een seintje "genoeg geaaid, laat me met rust".
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
Gebruikersavatar
Flo_o
Poema
Poema
Berichten: 256
Lid geworden op: 19 mei 2010 19:00
Locatie: Weert

Re: Lynn is er! Nog niet op de kattenbak geweest

Bericht door Flo_o »

Ja je hebt vast gelijk :) Het stelde eigenlijk ook niks voor maar dat doet ze eigenlijk nooit dus ik schrok even :oops:

Inmiddels het luikje weer van de kattenbak gehaald, en nu loopt ze er weer opgelucht bij ;-) Is ook prima zo.. misschien over maand nog eens proberen.
Gebruikersavatar
Dafpoetser
Jaguar
Jaguar
Berichten: 722
Lid geworden op: 13 apr 2010 17:26
Locatie: Leidschendam

Re: Lynn is er! Nog niet op de kattenbak geweest

Bericht door Dafpoetser »

Tuurlijk schrok je.
Zo ben ik ook geschrokken toen Tommie mij snuivend en de oren in de uilenstand aanviel en in mijn benen hing, (ander topic) maar dat was een kwestie van "who is the Boss", of 'hoever kan ik gaan".

Lynnie boft met jullie, en jullie met Lynn.

Ja, een kattenbak met luikje is hier ook nooit een succes geweest, op de een of andere manier is dat "eng", ik denk vooral bij katten die niet buiten komen en dus ook geen kattenluikje kennen.
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
Gebruikersavatar
Flo_o
Poema
Poema
Berichten: 256
Lid geworden op: 19 mei 2010 19:00
Locatie: Weert

Re: Lynn is er! Nog niet op de kattenbak geweest

Bericht door Flo_o »

Ja dat had ik gelezen! Lijkt me ook erg schrikken.. daar is dit echt niks bij ;) Verder is ze ook gewoon super lief, alleen jammer dat ze (nog) niet zo knuffelig is, maar wie weet komt dat ooit nog. Twee weken geleden dacht ik ook dat ze nooit zou spelen, maar moet je d'r nu eens zien! :D Ik zie elke dag weer een beetje meer van haar en dat is echt zo leuk! Love you, Lynnie!! :verliefd:
Gebruikersavatar
Dafpoetser
Jaguar
Jaguar
Berichten: 722
Lid geworden op: 13 apr 2010 17:26
Locatie: Leidschendam

Re: Lynn is er! Nog niet op de kattenbak geweest

Bericht door Dafpoetser »

Dat is zo leuk van dit forum, we lezen en leren zoveel van elkaar, en van elkaars ervaringen!

Lynnie is relatief nog zo kort bij jullie, dat ze haar ware aardje nog niet laat zien...maar dat komt...gegarandeerd!
Lekker spelen met 'r....het is toch zo ongelooflijk goed gekomen met dit lieve meisje?!

Go Flo!
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
Plaats reactie