Het blijft door mijn hoofd " spoken "...
AL sinds januari blijf ik erover denken om een maatje voor Appie erbij te nemen.
Zowel bij het Juliaante in Rijswijk als Het Haags Dierencentrum zag ik een aantal toekomstige eigenaars staan die een maatje zouden kunnen zijn voor Appie, ja, klinkt misschien lullig, maar ik sorteer ze op kan in een flat en kan bij andere kat(ten)...
Eigenlijk wil ik ze allemaal wel meenemen, maar dat gaat niet, zou ook niet goed voor ze zijn, er zal ergens voor de andere katten vast en zeker een toekomstige onderdaan te vinden zijn.
Ik heb de knoop doorgehakt...
Ik heb binnenkort 2 weken vakantie ( voordeel werken in het onderwijs...sssst )
Heb het schilderwerk toch al uitgesteld tot de warmere maanden en het balkon katveilig is gemaakt, tegen die tijd kunnen ze samen het balkon op tijdens het schilderwerk.
2 weken zijn te weinig om het aan te gaan kijken of het wel zal klikken tussen ze, maar ik kan ze dan wel beetje begeleiden hierin, Appie zelf zat in het asiel in de algemene ruimte, samen met andere katten en zo te zien ging dat toen prima, de katten die niet overweg konden met andere katten, zaten apart in een stalen kooi.
Maar wanneer de 2 weken vakantie voorbij zijn heb ik geen zicht er meer op hoe ze zijn en zullen er wellicht wat spullen kunnen sneuvelen

Zolang ze elkaar dan maar niet toetakelen vind ik het best dan.
Mijn gevoel zegt me om een kater ipv een poes te halen...
Onnodig te vermelden dat Appie ook een kater was...