Gisteren hebben ze koolvis gehad en kabejauwfilet die zwaar was afgeprijsd bij Appie. Menn, ik rook naar Heijploeg, visboer en co, garnalen, weet ik veel! Het huis nu dus ook even
Hilda, wat zijn we ook een stel

Tien minuten ervoor heb je het erover en prompt daarna beiden weer kwijt
Ik heb nu weer kippenvleugels in de aanslag. Hilda, als je aan nekjes kan komen, geweldig....Onthulling van een overtuigd vegetarier...nekjes waren mijn favoriet als kind
Haring, gezout dan lijkt me niet echt goed voor de nieren. Ik haal alleen maar vlees of vis zonder toevoegingen, tenminste daar ga ik vanuit.
Oh ja, hoe vaak is het ok om eventueel kippenvleugels te geven en te varieren met hart of carnibest? Het laatste kan wel dagelijks lijkt mij. Ik geniet er zo van dat vooral mijn oudere dieren hier echt helemaal induiken. Froei, Freddy, Freule , Karel en With bloeien helemaal op!
Helaas zit biovlees ook niet in mijn budget. Jammer dat het zo duur is. We hopen erop dat het ooit algemeen zal zijn en wat mij betreft alleen voor de dieren

"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"