Je kunt achter deze vraag wel zo;n verontwaardigd smily erbij zetten maar kijk eerst goed eens naar je eigen reactie
Dit was een van jouw eerste reacties:
""De ene die zegt dat het de nieren ondersteund en de ander die roept dat het de nieren schade toebrengt terwijl hij er eerst nog niet eens van had gehoord. """
Hier lees ik geen vraag, maar een onwaarheid (hoe serieus heb jij mijn bericht in mijn fotoalbum gelezen???)
en een oordeel
En dan: ""Vind het zeer bijzonder om het direct gif te noemen terwijl je er daarvoor niet van had gehoord als dierenarts.""
Hier breng je weer een onwaarheid. Ik heb je hier op gewezen en een excuus kan er bij jou niet van af, maar je eist wel een onderbouwing. Wie denk je wel niet dat je bent?
Hier ga je verder
""Dat maakt ook waardoor ik mij afvraag waar dan is gevonden dat het schadelijk zou zijn voor de nieren want ik kan alleen maar studies vinden die geen negatieve effecten aantonen""
Dit noem ik een redelijke vraag, alleen de toon waarop jij reageert in je stukje daarvoor zegt alles.
Ik wilde dat ik dit wist want er zijn geen bijwerkingen bekend, als dat zo was was ik er nooit aan begonnen he?
En dat is ook precies de reden dat mijn da het vergiftigingscentrum heeft gebeld omdat er geen bijwerkingen bekend zijn bij dieren, wel van mensen
Vervolgens zeg jij dit
"de quotes zijn letterlijk gekopieerd uit jouw eigen topic uit jouw eigen berichten. Dat is dus letterlijk hoe jij het zelf op het forum hebt geplaatst. ""
Wederom een blijk van onwetendheid,maar wel een grote bek hebben ondertussen, ja daar kan ik niet tegen
vervolgens zeg je dit::
""Maar de kern is, dat wij graag de onderbouwing zien waarop jouw DA baseert dat het giftig en schadelijk zou zijn voor de nieren in het algemeen""
achteraf was het niet mijn da dit dit zei, maar het vergiftigingscentrum, mijn da volgde enkel adviezen op, en daar sta ik 100% achter,
Ik heb je ook al gezegd dat als je onderbouwing wilt en wil begrijpen waarom mijn da dit zegt ( niet roept Mirjam)
je ook het vergiftigingscentrum zelf kunt bellen
Vervolgens zeg je dat iedereen deze vraag heeft,
maar ik hoor er maar twee die dit op bovenstaande toon vragen ( eisen)
Zoek dat lekker zelf maar uit Mirjam, denk je nou echt dat ik nu in staat ben om daar achter aan te gaan?
ja over een tijdje misschien,
maar als het op zo;n manier moet als hier dan hoeft het voor mij al niet meer
Vervolgens zeg je dit:
""Maar dit was voor mij in ieder geval voorlopig het laatste bericht hier. Denk dat ik mij maar even terug trek van het forum""
Je hebt nog niet eens je excuses gemaakt voor wat je hebt gezegd en niet klopte, hang hier nou niet het slachtoffer uit