Gezwollen buikje bij kitten

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7741
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Gezwollen buikje bij kitten

Bericht door Rik »

Je kunt myalbum.com overschakelen naar Nederlands en dan blijft ie wel op mijnalbum.nl staan.

Afbeelding

Overigens wordt bij het delen van de foto een verkleinde versie gemaakt... ook op myalbum.com.

Afbeelding

Je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier plaatsen. Niet zo mooi maar werkt wel.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Nohara
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 aug 2015 14:56

Re: Gezwollen buikje bij kitten

Bericht door Nohara »

Hij staat op Nederlands. Ik snap er niets van. Zodra ik inlog gaat hij direct naar myalbum.com beta. Erg vervelend.

http://beta.myalbum.com/album/R9gIG3FCoBLP
Even een toelichting.
Op de bovenste foto zijn Maggie en Hiro 10 weken oud. Op de tweede foto zijn ze 11 weken oud.
Ik zal later nog wat foto's toevoegen. :)
(Magaret Green) - Maggie
(Hiroshi Nohara) - Hiro
Geboren op 29/05/'15
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7741
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Gezwollen buikje bij kitten

Bericht door Rik »

Snoeppies :grin:
Lekker matje voor bij het beeldscherm. Liggen ze lekker dichtbij als je aan het computeren bent :lol:

Inderdaad raar dat je automatisch de beta site krijgt. Op http://press.myalbum.com/ kun je lezen dat ze bezig zijn met "Storytelling". Dat is die beta site. Gebruikers die daarvoor aanmelden komen voortaan automatisch op die beta-site terecht (denk ik). Misschien dat je een optie in je account hebt om beta weer uit te schakelen.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
MyAlbum Support
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2015 08:51

Re: Gezwollen buikje bij kitten

Bericht door MyAlbum Support »

Hallo Rik & Nohara,

Als je met een MijnAlbum account inlogt op MijnAlbum.nl, kan je het 'oude' MijnAlbum.nl nog enkele weken gebruiken. Binnenkort worden alle accounts overgezet naar MyAlbum.
MyAlbum is nu te bereiken via beta.myalbum.com en als je je wilt registreren om foto's te uploaden kan dit inderdaad alleen nog op de beta.

Via MyAlbum worden je foto's niet meer gecomprimeerd (kleiner gemaakt). Ik lees dat op dit forum de foto's niet te groot mogen zijn. Wij gaan kijken of wij voor MyAlbum ook een link naar een kleiner (speciaal voor fora) formaat kunnen aanbieden. Tot die tijd kan je natuurlijk wel de link naar je album delen, maar ik snap dat dit minder leuk is.

Als jullie vragen, opmerkingen of klachten hebben over het gebruik van MyAlbum, dan hoor ik dat graag. Ik help jullie graag verder!

Groetjes,

Marrit van MyAlbum Support
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7741
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Gezwollen buikje bij kitten

Bericht door Rik »

@MyAlbum Support: Dan ben ik ook benieuwd wat wat er gebeurt met heel de historie van bestaande foto's. Er staan op dit forum natuurlijk heel veel links naar bestaande foto's. Als die in één keer niet meer zouden werken... :cry:

Ook ben ik benieuwd of de interface nog steeds duidelijk genoeg is. Ik kan zelf nog niet inloggen op beta maar ik kon me zelf niet echt "vinden" in de heel "storytelling"-methode. We zullen tegen die tijd maar eens bekijken of mijnalbum.nl (of de opvolger myalbum.com) een waardig "album" is om foto's te plaatsen voor dit forum.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Nohara
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 aug 2015 14:56

Re: Gezwollen buikje bij kitten

Bericht door Nohara »

@ Rik, Ze zijn echt dol op dat matje. Ik heb 'm gekocht voor 90 cent (oid) bij de Action.

@ MyAlbumSupport, bedankt voor je berichtje. Het zou erg fijn zijn als die optie kan worden aangemaakt! Gaaf dat jullie zo behulpbaar zijn!
(Magaret Green) - Maggie
(Hiroshi Nohara) - Hiro
Geboren op 29/05/'15
Plaats reactie