Poes gedekt?

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Poes gedekt?

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Uhm ik heb maar twee katten en ja daar zorg ik voor met hart en ziel
een dat zou iedereen moeten doen die dIeren heeft
ik bedoelde te zeggen als je kind huilt hoef je er niet als een speer naartoe te rennen en al helemaal niet als je ziet dat je poes gedekt word
baby s huilen veel dat betekend niet dat je eert constant naartoe moet rennen he
kolere he
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Poes gedekt?

Bericht door Brittenbolletje »

Ga aub weg zeg. Dit soort mensen hoeven we hier niet.

Je moet vergeten dat het plat geschreven tekst is he.

Om nou te zeggen ga maar lekker naar je eigen klerezooi (wat niemand hier tegen jou heb gezegt) zou ik zeggen: zorg eerst maar dat JIJ je eigen zaken op orde hebt. Dat je kind huilt prima vervelend. Maar zo dra je kleine weer stil is zou ik toch naar de poes gaan of even de dierenarts bellen om afspraak te maken.

Succes met jou "ding".
LauWieJ
Huiskat
Huiskat
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 mar 2013 13:15
Locatie: Zaandam

Re: Poes gedekt?

Bericht door LauWieJ »

Baby's huilen veel? Die van mij niet dus als ze huilt is er wat aan de hand en nu dus ook .. En zorg ik niet met hart en ziel voor mijn kat? Wel dus! Daar heb ik jou niet voor nodig om over te oordelen, dus ga alsjeblieft met iemand anders leven bemoeien.

Een slotje hierop graag. Dank u wel. En ik ben gelijk naar haar toe gegaan en die kat eraf geschopt letterlijk, ow mag dat ook niet? En die van mij gelijk naar binnen gedaan. En ik ga wel weg, heb het al opgelost dus jullie hoeven niet verder te reageren
Groetjes van Laura en Misty
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6861
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Poes gedekt?

Bericht door Dinky »

Sorry maar ik kan dit topic alleen maar met grote verbazing lezen.
Eerst zeg je het volgende:
LauWieJ schreef:Maar ik doe dus gisterochtend onze poes naar buiten duikt die kater er zo bovenop, ik heb een baby thuis die net begon te huilen dus ik kon ze niet uit elkaar houden. Nu blijkt dat onze poes ook krols is. Hoe groot is de kans dat ze zwanger is?
Wij geven aan dat de kans dan zeer groot is dat ze zwanger is.
Waarop jij als volgt reageert:
LauWieJ schreef:De poes is gelukkig niet gedekt, hij was ook een beetje in de lucht bezig zegmaar, nooit erin geweest. Ze is nogal klein en ze liep de hele tuin door met hem op z'n rug.
Vind het enorm knap dat jij dan blijkbaar ineens weet dat ze niet is gedekt terwijl jij naar je baby toe was.

Wanneer ik dan de volgende tekst lees dan lijkt het vetgedrukte toch vooral op jou te slaan want jij kraamt allemaal onzin uit zonder te weten hoe de mensen op het forum leven:
LauWieJ schreef:Ik snap wel dat jullie "helpen" zijn jullie trouwens allemaal dierenarts?
En jullie hebben het allemaal niet gezien toch?
Ik heb m'n antwoord al en zoals jullie nu tegen mij praten doe je maar lekker tegen je schoolvriendinnetjes en niet tegen mij!

Maar als nog hartstikke bedankt, ik weet beter dan wie dan ook wat het beste is voor mijn kat, heb er al een aantal gehad namelijk. Ik heb hier gewoon normaal war gevraagd en ik krijg gelijk naar mijn hoofd hoe dom dat wel niet is, iets vergeten of even verkeerd doen is menselijk he? Ga je lekker druk maken om je eigen klerezooi. Niks beter te doen zeker dan mensen af te zeiken.
Wij hebben jou absoluut niet nodig om over ons te oordelen ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Poes gedekt?

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Dat laatste wat jij heb gekopieerd dinky had ik nog niet eens gelezen
dat mens is niet wies lekker laten gaan achterlijke
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
LauWieJ
Huiskat
Huiskat
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 mar 2013 13:15
Locatie: Zaandam

Re: Poes gedekt?

Bericht door LauWieJ »

Pardon? Doe is even normaal zeg idioot. Ik vraag hier gewoon iets en ik krijg gelijk een hoop gezeik over me heen dat ik niet goed voor m'n kat zorg. Sorry hoor, maar dan vind ik het niet zo gek dat ik zo reageer.. Wie is hier nou achterlijk!!! En jullie kramen geen onzin uit over mijn leven zeker? Nee want jullie hebben allemaal het beste voor toch? Doe is normaal en ga wat beters doen ofzo!
Groetjes van Laura en Misty
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Poes gedekt?

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Luister
jij vraagt inderdaad wat jij krijgt in eerste instantie normale antwoorden dat je na je dierenarts moet vervolgens zeg je dat dat niet kan met een baby
Een doe jij bijdehand he
dus ajb kijk f na jezelf
mis moet je alles is terug lezen
en als je t dan nog niet inziet nee dan blijf ik bij mijn punt en vind ik dat jij duidelijk niet 100 bent
daaaaaaag
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Gebruikersavatar
Peej
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 15 aug 2012 13:49
Locatie: Groningen

Re: Poes gedekt?

Bericht door Peej »

LauWieJ schreef: Een slotje hierop graag. Dank u wel. En ik ben gelijk naar haar toe gegaan en die kat eraf geschopt letterlijk, ow mag dat ook niet? En die van mij gelijk naar binnen gedaan. En ik ga wel weg, heb het al opgelost dus jullie hoeven niet verder te reageren
Nee dat vind ik inderdaad niet kunnen.. Het is een dierlijk instinct om zich voort te planten. Als jij je poes buiten laat lopen terwijl ze niet geholpen is, dan is dat niet de schuld van die kater maar van jou. Als ik zou zien dat iemand een dier een schop geeft, dan zou ik die persoon bij het dier vandaan schoppen.. Dat je het even weet.. :pdtmad3:
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Poes gedekt?

Bericht door Brittenbolletje »

doei succes met je poes het nest en je leven.
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Poes gedekt?

Bericht door BillyJean »

en daar gaan we weer....TS spreekt zichzelf constant tegen


en dan komen er goede tips en daar gaan we weer: agressie agressie agressie op goede adviezen
Wat zijn dit toch voor rare, enge mensen???? Ik snap er niets van, en ik hoop echt dat TS snel verdwijnt van dit forum.
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
LauWieJ
Huiskat
Huiskat
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 mar 2013 13:15
Locatie: Zaandam

Re: Poes gedekt?

Bericht door LauWieJ »

Tuurlijk heb ik hem er niet afgeschopt, ben net zo'n kattenliefhebber als jullie. Maar ik was een beetje geïrriteerd dus sorry voor mijn reacties. Ik waardeer jullie hulp zeer, ik kan vanmiddag even naar de dierenarts om haar na te laten kijken, steriliseren kan niet dat kan vrijdag pas. De poes is niet zwanger en maakt het goed, ze lijft nu lekker binnen totdat ze geholpen is.

Nogmaals sorry voor mijn boze reacties, dat heb ik niet zo bedoeld en ik hoop dat jullie mijn excuses zullen aanvaarden. En dat we kunnen stoppen met deze discussie. Als er nu weer een aanvallende reactie van een van jullie komt zou ik dat heel lullig vinden.
Groetjes van Laura en Misty
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Poes gedekt?

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Nou he he
dit klinkt al heel anders
iedereen word hier rechtvaardig behandeld maar als dat niet geaccepteerd worden weer geïrriteerd ja
goed dat je c gaat ik ben benieuwd
en goed dat ze vrijdag word geholpen!!
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
LauWieJ
Huiskat
Huiskat
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 mar 2013 13:15
Locatie: Zaandam

Re: Poes gedekt?

Bericht door LauWieJ »

En ik ben niet eng hoor? Weet ook niet waar deze reactie op slaat. Ik verdedig mezelf gewoon omdat ik an dingen wordt beschuldigd wat nergens op slaat.


Ja ik ben zo blij dat het "mislukt" is. Zie de kat hier nu ook niet meer rond het huis hangen. Leek wel een stalker. Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes van Laura en Misty
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Poes gedekt?

Bericht door BillyJean »

Natuurlijk ben je niet eng........waar slaat het op wat ik zeg...ik zal wel niet sporen....tenslotte was er niets mis mee, je verdedigde je alleen maar....heel normaal allemaal..... tenslotte praten we hier zo met elkaar.....

Nogmaals sorry voor mijn boze reacties, dat heb ik niet zo bedoeld en ik hoop dat jullie mijn excuses zullen aanvaarden. En dat we kunnen stoppen met deze discussie. Als er nu weer een aanvallende reactie van een van jullie komt zou ik dat heel lullig vinden.

en waar begin je direct mee???? precies

de mazzel, ik ben klaar met jou
Laatst gewijzigd door BillyJean op 02 apr 2013 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6861
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Poes gedekt?

Bericht door Dinky »

Fijn te lezen dat ze nu in elk geval lekker binnen blijft tot ze geholpen is vrijdag :)
Het doet me ook goed te lezen dat je de kater er niet af hebt geschopt ;)

Alvast veel succes voor vrijdag, hoop dat je poes niet al teveel last zal hebben van de ingreep :)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Plaats reactie