hersentumor? of iets anders?

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
moniquevz31
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 sep 2012 06:59

Re: hersentumor? of iets anders?

Bericht door moniquevz31 »

thanx voor je berichtje ik ben werkelijk radeloos hij heeft al zoveel meegemaakt dit 1 1/2 jaar en wil zo graag dat die de operatie haalt uberhaupt. ben zo verdrietig. het hele jaar door waren met veel medicijnen ups en downs en nu is het weer zo slecht ik gun hem zo die operatie loop heel de dag te huilen maar hij moet nog een week wachten totdat de dexoral uit zijn lichaam is want het schijnt niet goed te zijn als die dat nog in zich heeft met een operatie het liefst laat ik hem morgen al opereren. tis mijn oogappel mijn alles
Gebruikersavatar
Kattebeest
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 14 apr 2013 16:08
Locatie: Zuidoost Brabant

Re: hersentumor? of iets anders?

Bericht door Kattebeest »

Ja, ken het gevoel...

Heeft je da nog iets gezegd over de conditie van Blacky en het afbouwen van dexoral voor de operatie? Belangrijke informatie lijkt me.
Eet en drinkt Blacky nog uit zichzelf?
Nancy

Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
moniquevz31
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 sep 2012 06:59

Re: hersentumor? of iets anders?

Bericht door moniquevz31 »

nee ik moet blacky dwangmatig voedsel inbrengen (1 blikje perdag) net als water maar dat vermeng ik met het voer dus dat is voldoende.normaal door de dexoral is ook eetlustopwekkend en at die altijd goed.
ik heb iedere dag contact met de arts over de toestand van blacky meer kan er niet gedaan worden helaas het is nu aftellen naar vrijdag maar ik loop mezelf in de weg, het afbouwen moet nu eenmaal zegt de arts , anders kunnen er complicatie;s komen met de operatie in darmen en maag, blacky is wel eens meer heel slecht gewest in die 1 1/5 jaar dat we nu bezig zijn maar toen kreeg die een paar spuiten dexoral en knapte die weer op maar maar dat mag die dus nu niet hebben......wat moet ik nou?
Gebruikersavatar
Kattebeest
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 14 apr 2013 16:08
Locatie: Zuidoost Brabant

Re: hersentumor? of iets anders?

Bericht door Kattebeest »

Denk dat je op dit moment alles doet wat je kan voor Blacky. En als je iedere dag contact hebt met je da (is het een goeie, heb je er vertrouwen in?) kan je niet veel meer doen dan aftellen. Maar oh wat is dat lastig en gemakkelijk gezegd van hieruit...

Heb je op het forum al gezocht naar andere en alternatieve eetlust opwekkers die Blacky wel mag hebben? Zal morgen in de materie duiken (bijsluiter dexoral met werking en bijwerkingen) maar misschien reageren morgen ook andere forumleden.
Nancy

Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
Gebruikersavatar
Kattebeest
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 14 apr 2013 16:08
Locatie: Zuidoost Brabant

Re: hersentumor? of iets anders?

Bericht door Kattebeest »

Hoe gaat het met jou en met Blacky?
We zijn al een eind op weg naar vrijdag, hoop dat het nog een beetje gaat...

Ben in de dexoral gedoken, vorige week al maar werd er niet vrolijk van (hoeft ook niet ;-) ). Pittige medicatie, veel contra-indicaties en bijwerkingen.
Nancy

Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
Plaats reactie