Tip voor het verwijderen van haren

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Tip voor het verwijderen van haren

Bericht door Anne »

Ik heb een grote stikkerrol die ik gebruik om haren uit de was te krijgen, voor kleding heb ik van die plakrollers. Laatst zag ik op tv ook een leuke tip. Ga met een opgeblazen ballon over de stof van waar je de haren uit wil halen, de haren reageren dat statisch en dan kun je ze zo met een kleefrol verwijderen.
Heb het zelf nog niet uitgeprobeerd maar misschien een idee :-P
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Tip voor het verwijderen van haren

Bericht door Chiquita98 »

Een stikkerrol?? Je bedoelt voor de rest van de was en niet de kleren? Ik had met dat mooie weer ook lekker weer alle mandjes en dekentjes e.d allemaal uitgewassen. Maar moet nu nog boeten dat mijn wasmachine nog niet helemaal haarvrij is. Iemand hier een tip voor?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Tip voor het verwijderen van haren

Bericht door Anne »

Sorry ik zei het wat onhandig. Tijdens het vouwen van de was gebruik ik tape ( ik kon niet op het woord komen en gebruikte het woord stikkerrol)
Beneden staat er een kledingroller voor de haren
Hier gaan alle kleedjes en hoesjes e.d. de droger in, dan gaan de haren er perfect uit.
Onze "mensen"was gaat alleen de droger in als het buiten niet kan drogen
Hoe merk je dat er veel haren in je wasmachine zitten?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Tip voor het verwijderen van haren

Bericht door Chiquita98 »

Ah ja ok tape. Das wel een idee voor de rest van de was.
Ik merk dat ik haren in de wasmachine heb doordat ik daarna mijn kleding wilde wassen en deze onder de haren zaten! Daarna de wasmachine kort een keer leeg aan gedaan, maar de was daarna zat ook onder de haartjes.
Ik heb ook een droger hoor. Maar soms vind ik het ook lekker om het even buiten te laten wapperen
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Plaats reactie