Kat na mishandeling vermoord, wat nu?

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: Kat na mishandeling vermoord, wat nu?

Bericht door JLC »

Dit klinkt goed. Goed dat het poesje nu bij je ouders is. En nu het gesprek aangaan met politie, dierenbescherming en woningbouwvereniging. Het moet toch een keer afgelopen zijn met die ellende.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
boeman
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mei 2010 15:40

Re: Kat na mishandeling vermoord, wat nu?

Bericht door boeman »

Kijk dit is dus goed nieuws. :)

Misschien een idee om ook te vermelden aan de politie dat jouw ouders bang zijn voor deze man, misschien ook afspreken met goede buren om dit te zeggen tegen de politie want dan is er kans dat hij daar dus weg moet en als het om een huurwoning gaat dit ook bij de woningbouwvereniging melden, bijna gegarandeerd succes.

Als die kat gewond is dan lijkt het mij ook slim om foto's van de verwondingen te maken en een dierenarts te raadplegen, waarschijnlijk zal de dierenarts een rapport opstellen en kunnen ze dit gebruiken om tegen hem te getuigen.
Verder lijkt het mij niet meer dan logisch dat deze man dus nooit meer een huisdier zal krijgen, dus als het niet lukt hem weg te krijgen uit zijn woning dan heeft kan die in ieder geval geen huisdier krijgen en vervolgens verwaarlozen.

Veel succes gewenst aan jou en je ouders en natuurlijk de kat. :)
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Kat na mishandeling vermoord, wat nu?

Bericht door Kattenbella »

Ik sluit mij aan bij bovenstaande en je ouders moeten zeker aangifte doen van zijn bedreigingen! Kans dat hij nog langer wordt opgesloten en zijn woning wordt uitgezet. Dit moeten ze ook aangeven bij de woningbouwvereniging en de buurt inseinen dat dit gebeurt, zodat iedereen oplet en eventueel in kan grijpen als het nodig is.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Emje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 jun 2010 17:44

Re: Kat na mishandeling vermoord, wat nu?

Bericht door Emje »

sandy schreef:Het beestje zal vast flink mishandeld zijn, maar gelukkig leeft ze nog en als ik je moeder was zou ik ze niet meer naar buiten laten.
Als hij vrijkomt gebeurt het weer..

Dat dacht ik net ook
als hij weer thuis komt en dat katje gaat buiten ???
Misschien beter n andere opvang zoeken?
Waar die man t niet kan vinden.

Emje
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Kat na mishandeling vermoord, wat nu?

Bericht door Umimeis »

Ik zou dat katje toch echt binnenhouden, ook als die man weer thuiskomt..of inderdaad een ander adresje zoeken voor haar.
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Plaats reactie