Hoi iedereen,
heb deze site toevallig ontdekt toen ik op zoek was naar een antwoord op de volgende vraag: "waarom gaat een kat van huis weg ?" Momenteel ben ik onze Remie verloren (afkorting van Rembrandt) Hij is vandaag de achtste dag weg. Ben ten einde raad want ik weet niet hoe ik er moet aan beginnen of wat ik nog kan doen om hem terug te vinden. Ik heb affiches laten ophangen in de frituren en café's. Ik ben bij ons in het dorp briefjes met een foto van Remie en mijn telefoonnummer gaan ronddoen. Ik heb een "advertentie" in de lokale krant gezet en hij komt op de regionale televisie.
Hij is een heel aanhankelijke kater, een superlief manneke waar je echt een babbelke mee kan slaan !

Ik mis hem enorm en kan men huilen niet stoppen.
Kan iemand mij vertellen wat ik nog meer kan doen ? Of wat een reden kan zijn waarom hij ineens vertrekt ? en of de kans nog bestaat dat hij terug komt? Wij wonen aan een natuurgebied en hij heeft veel ruimte om te gaan en te staan waar hij wil .hij is nog nooit van huis weggeweest , zelfs niet voor een dag ... Mijn andere katten ook niet (Porshe en Picasso) alleen onze Ensor is ook eens drie dagen weggeweest en hij kwam terug thuis, zo fier als een gieter want hij was nu "de man "
De schilderspoezen komen allen uit dezelfde nest alleen onze Porsche hebben we nog maar enkele maanden. Porsche en Remie komen minst goed overeen ... zou het daarom zijn dat hij weggaat ?
Iemand raad?
groetjes
Lisa