Versvoedingen en 'barfen'

Er zijn verschillende manieren om je kat versvoer te geven en meerdere merken die hiervoor geschikt voedsel leveren. Bij BARF stelt men zelf het menu voor de kat samen, dat bestaat uit allerhande stukken vers vlees en toevoegingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Energique schijnt ook een heel goed merk te zijn, dat had ik ook wel willen proberen maar is in deze regio niet te krijgen.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Het leek mij goed. Abel heeft het speciaal besteld voor mij, omdat hij er ook goede dingen over heeft gehoord. Ik hou je op de hoogte hoe de katten het vinden. Ik heb een pakje in de ontdooi in de koelkast.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Ze smullen ervan :grin: Ik heb het in de koelkast ontdooid en even onder de warme kraan gehouden. Het zijn handig te verdelen porties.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Hm ik zie net dat die dierenwinkel op de Traay het wel verkoopt, nooit op gelet want ik haal daar altijd alleen maar rodi :icon_shifty:
Nou als het net zoveel kost als wat ik op de site heb gevonden ga ik dat is proberen.
Scheelt me veel werk met kip en bot malen, errug he.. :lol:
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Boomer
Jaguar
Jaguar
Berichten: 703
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:12
Locatie: papendrecht

Bericht door Boomer »

Zitten hier dan ook botten in ? Ik kan dat niet terug vinden op de site :(
Ik ken het alleen van naam , zal het ook eens gaan proberen
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Ja ik had daar ook al naar lopen zoeken en ik vond een site waar precies op staat wat er inzit want botten zijn wel erg belangrijk natuurlijk.
Van de kip zitten de botten er dus in, alleen bepaalde delen zoals kop en poten niet. Maar ruim voldoende om aan de behoefte te voldoen want het karkas gaat er geheel doorheen.
Van het rund spiervlees en organen.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Heb nog niet op hun site gekeken. Volgens mij lijkt dit wel op Carnibest. Het is in ieder geval gemakkelijker aan te komen.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Boomer
Jaguar
Jaguar
Berichten: 703
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:12
Locatie: papendrecht

Bericht door Boomer »

Ah beters :) Dus het proberen waard!
Welke heb je kattenbella? Ik zie alleen nr 1 t/m 4
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Ik heb hier nummer 1
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Ik heb hen een mail gestuurd over de geschiktheid voor katten. Als het kan, kunnen ze dit ook op hun site plaatsen toch?
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Er zijn meerdere versvoedingen voor honden die evengoed aan katten gegeven kan worden hoor.
Mn zus heeft het een keer in een dierenwinkel ook gehoord over een merk waarvan ik de naam even kwijt ben :ethink:
Die jongen zei het kan makkelijk en het is voordeliger.
En waarom niet? Het verschilt alleen in dat er voor honden wat rijst en groenten in verwerkt zijn. Dat is voor katten ook niet slecht.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

[img]Energique voor honden bevat voldoende taurine voor katten. Prins Petfoods in
Veenendaal heeft echter ook vers vlees voor katten te koop. Tel.
0318-524245.

Ik weet niet of dit mag, anders maar vewijderen. Het klinkt mij niet verkeerd voor de katten, dus ik blijf het gebruiken ;-) [/img]
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Hm Prins ben ik niet zo over te spreken, hun voer is teveel een brij waar andere versvoedingen wat grover zijn.
Veel katten vinden dat toch niet lekker eten, ik heb het ook geprobeerd maar hier moesten ze het niet.
Plus dat prins ook niet erg goedkoop is, energique is voordeliger heb ik al gezien. Met meerdere katten toch niet geheel onbelangrijk ;-)
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Miranda
Panter
Panter
Berichten: 566
Lid geworden op: 25 mei 2003 21:22
Locatie: Oosterwolde

Bericht door Miranda »

Waar is mijn bericht over pens gebleven? :-| Was wel benieuwd of andere katten dat wel aten...
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Nou de katten van mn zus vreten haar handen er zowat bij op als ze het krijgen dus... :lol:
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Plaats reactie