Krabpalen en klimmeubelen

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Biny
Lynx
Lynx
Berichten: 197
Lid geworden op: 20 feb 2009 13:14
Locatie: Assen

Welke krabpaal? Edit: Vraagje internetbestelling

Bericht door Biny »

Dan ga ik die maar bestellen denk ik :D
Vraagje: Ik wil hem graag via Witjes Verzendhuis bestellen, via het internet.
Heeft iemand wel eens eerder zoiets groots via internet besteld? Hoe kun je weten wanneer ze het bezorgen, want dan moet je, lijkt mij, wel thuis zijn...
En als je dat niet bent en ze bezorgen het, wat doen ze dan met je aankoop?
Gaat zoiets altijd wel goed?
Ik ben Biny, woon samen met Isaäc
Baardkonijn Nou-Nou, Syrische hamsters Jackie en Bruce, 3 Visjes
En onze kittens LUNA & ZIVA! (9 mnd)
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door lievelijn »

nou ik zou met t ov moeten en dan ben je dus uhmmm uberlang onderweg ;-) en woon tegenwoordig weer in roosendaal.. dus dan wordt de afstand ook wat groter.. maareh hoeft niet hoor, al was t lief aangeboden! t ging me meer om dat krabding.. maar ze heeft nu gewoon een extra krabplankje gekregen :grin:
ik <3 Vlinder
Gebruikersavatar
Biny
Lynx
Lynx
Berichten: 197
Lid geworden op: 20 feb 2009 13:14
Locatie: Assen

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Biny »

Vraagje.. (had ik ook gesteld in 'mijn' topic hier, maar heeft denk ik niemand gelezen meer, haha.
Of jullie wel eens via internet besteld hebben, ik wil namelijk graag een krabpaal bestellen die ik mooi vind, via witjes verzendhuis. Maar ik vraag me af hoe zoiets gaat, hoe bezorgen ze die, weet je ook wanneer ze hem komen brengen en.. als je niet thuis bent, wat doen ze er dan mee?
Ik ben Biny, woon samen met Isaäc
Baardkonijn Nou-Nou, Syrische hamsters Jackie en Bruce, 3 Visjes
En onze kittens LUNA & ZIVA! (9 mnd)
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Kattenbella »

Ik heb weleens voer besteld zo. Ik heb de dagen aangegeven waarop ik thuis was. Ik weet niet of die mogelijkheid er is.
De betaling deed ik nog ouderwets met een overschrijfkaart, maar dat kan niet meer overal.

Volgens mij staat het verder wel bij dat verzendhuis wat je moet doen. Hebben ze een mailadres waar je duidelijk kan aangeven wanneer je thuis bent?
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door tacuma »

Afgelopen vrijdag heb ik via Marktplaats een supergrote krabpaal gekocht, die oorspronkelijk van
Catpalace kwam, en nieuw 2400 gulden (uit die tijd, ja!) gekost heeft. Het is een opknappertje,
en ik heb er maar liefst 20 euro voor betaald. :shock:

Afbeelding
Het gevaarte was nog niet naar binnen gesleept, of drie van de vier katten zaten er al in of op!

Inmiddels heb ik al het tapijt eraf gesloopt (een heidens karwei, want alles zat vastgelijmd en
met minimaal 200.000 krammetjes vastgespijkerd), en heb ik alle takken eruit getrokken en
gewassen. Vandaag tapijt gekocht, en het opbouwen kan weer beginnen. Ik zal er weer een
foto van plaatsen als de krabpaal af is. De katten volgen mijn bezigheden met argus-ogen!

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door lievelijn »

wow laura :shock: dat is een koopje!! daar kun je nog wat aan doen voor dat geld!!
en wat een mooie paal! :-P super!! kan me voorstellen dat de katten nu denken van hee maar dat is onze mooie paal ;-)
maar ben benieuwd hoor!!
ik <3 Vlinder
Gebruikersavatar
Kiwi
Lynx
Lynx
Berichten: 179
Lid geworden op: 04 mei 2009 16:58
Locatie: Gorinchem

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Kiwi »

Vind hem eigenlijk zo ook wel mooi, zonder nieuw tapijt ;-)
Ziet er tenminste een beetje levendig uit, eens iets anders dan de 13 in een dozijn krabpalen in beige met geel.
Tama: Brits korthaar - Chocolate tortie
Kiiro: Bengaal - Silver spotted
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door tacuma »

De katten hadden inderdaad ook absoluut geen moeite met de krabpaal zoals hij was...
Helaas was het tapijt behoorlijk stuk gekrabd, en kwam op meerdere plaatsen de ondergrond
erdoor. En omdat de krabpaal al een flink aantal jaren oud was, vreesde ik ook voor bacteriën
e.d., niet eens zozeer voor de katten als wel voor onszelf. ;-)

De één na bovenste plank moest vervangen worden, want bungelde aan één kant aan een dikke
spijker, en het dak van het huisje miste een paneel; dat is inmiddels ook hersteld. Ik heb al
twee planken van nieuw tapijt voorzien, maar moet er wel bij zeggen dat ik gelijktijdig ook de
trap aan het bekleden ben, met hetzelfde tapijt. Dan loop je wel vertraging op... :grin:

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Pamvd »

@Kattenbella

SUPERGAAF! Zoiets zouden wij ook tzt nog in huis willen maken, is het jullie eigen ontwerp???
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Kattenbella »

Mijn buurman heeft het gemaakt en ontworpen.
De ontwerpen zijn geinspireerd op het boek " The Cat's House"

Laura, die van jullie is ook mooi! Zal na alle werkzaamheden helemaal mooi zijn!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
TuttiFrutti
Lynx
Lynx
Berichten: 182
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:49
Locatie: Den Haag

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door TuttiFrutti »

Wij hebben een zelfgemaakte (door mn schoonvader) van boomstammen en plankjes bekleed met een zacht stofje.
Zal binnenkort eens een foto maken ervan. De katten vinden m geweldig!
"People that hate cats, will come back as mice in their next life."

Lotje (1,5) en Lizzie (1 jaar)
assepoez
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 18 mei 2009 13:39

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door assepoez »

Mijn kado voor Assepoez

Morgen haal ik hem op!

Afbeelding
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door lievelijn »

wow mooie paal hoor!!
ik <3 Vlinder
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Kattenbella »

Ziet er zeker goed uit! Niet geschikt voor hier, maar wel mooi ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door tacuma »

Daar gaat Assepoez heel blij mee wezen. En ik kan me je vreugde heel goed voorstellen, nu het
goed gaat met jouw meisje: dat moet gevierd worden met iets blijvends. Prachtige krabpaal!

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Plaats reactie