Gizmo heeft een bloedvattumor, amputatie of niet?

Voor vragen over katten die mank lopen, artritis hebben, niet kunnen springen of afwijkend gedrag vertonen in hun bewegingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9389
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Gizmo heeft een bloedvattumor, amputatie of niet?

Bericht door castratenkoor »

Logisch dat je daar emotioneel van wordt - mag je die kleine lettertjes best weglaten.
Wat fijn die goede band die jullie duidelijk hebben!
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Gizmo heeft een bloedvattumor, amputatie of niet?

Bericht door Adriana »

emoties zijn OK hoor! als je die niet zou hebben bij zo'n moment dan kun je ook niet genieten en echt gelukkig zijn met dat het allemaal zo goed gaat.
je vriend denkt daar ongetwijfeld anders over maar het gaat nu even om jou en je inspanningen en Gizmo's welzijn..
en je hebt met dit chemo-vervolg er echt alles aan gedaan dat mogelijk en voorhanden is om de kans dat er alsnog... zo ieniemini-klein mogelijk te maken..!
wanneer mogen jullie weer?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
DaVinci
Poema
Poema
Berichten: 252
Lid geworden op: 24 jan 2011 11:02
Locatie: Zuidland

Re: Gizmo heeft een bloedvattumor, amputatie of niet?

Bericht door DaVinci »

Ja klopt hoor Adriana, allemaal wat je zegt! Vriendjelief denkt er inderdaad anders over en dat levert regelmatig (soms pittige) strijdmomenten op, maakt het er zeker niet makkelijker op. Maar als ik dan zie hoe Gizmo het doet weet ik weer zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt!

2 december worden we weer in Gouda verwacht. Het plan is elke 3 weken onder voorbehoud dat Gizmo's bloedwaardes goed zijn.
Groetjes van Jeannette, Sara, Moos & Sepp

Met heel veel liefde voor altijd in mijn hart, mijn allerliefste Eusie & Gizmo
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5505
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Gizmo heeft een bloedvattumor, amputatie of niet?

Bericht door nellebel »

ach die lieve gizmo, genieten jullie maar lekker van elkaar. dit sterkte kereltje kan even geen negativiteit gebruiken en jij ook niet. komop vriendje, ondersteun eens een beetje, of kom jij aandacht tekort? alleen al die mooie momenten die je nu met gizmo hebt had je niet willen missen. jullie doen het perfect saampjes. jij en gizmo daar komt niemand tussen
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Gizmo heeft een bloedvattumor, amputatie of niet?

Bericht door Adriana »

hoe is het intussen met Gizmo? nog last van de eerste chemo of eigenlijk helemaal niet?
ik denk/hoop het laatste. en jij bent intussen een beetje gewend aan de andere Gizmo?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
DaVinci
Poema
Poema
Berichten: 252
Lid geworden op: 24 jan 2011 11:02
Locatie: Zuidland

Re: Gizmo heeft een bloedvattumor, amputatie of niet?

Bericht door DaVinci »

Het gaat erg goed Adriana. Hij wordt steeds meer de oude Gizmo, zelfs nog van voor ik de tumor ontdekte. Achteraf besef ik dat hij voor die tijd al niet in orde was, al waren dat geen hele duidelijke tekenen. Hij was wat slomer en sliep veel, maar ja hij is 13 dus daar maakte ik me niet bijzonder veel zorgen om. Hij slaapt nog wel veel, maar is een stuk opgewekter.

Last van de chemo heeft hij eigenlijk niet gehad. Hij at gewoon en was enthousiast als hij eten kreeg, hij sliep alleen wel meer, maar alleen de eerste 2 dagen. Hopelijk blijft hij geen last houden...

En ik begin inderdaad steeds meer te wennen aan de andere Gizmo. Had er echt wel moeite mee om hem te zien hinken op 3 pootjes en vroeg me telkens af of ik wel de juiste keuze had gemaakt. Niet voor mezelf, maar voor hem. Intussen speert ie de trap weer op en af, als ie moet rennen kan dat gewoon (gaat zelfs beter dan gewoon lopen), hij springt op alles behalve hoge dingen zoals de tafel. Zelfs spelen doet ie heel af en toe weer. Alleen met zijn achterpoot aan zijn koppie krabbelen is lastig, dan rolt ie om. Dus dan krabbel ik voor hem... :lol:

Dus het gaat hartstikke goed hier en hopelijk blijft dat voorlopig een hele poos zo!
Groetjes van Jeannette, Sara, Moos & Sepp

Met heel veel liefde voor altijd in mijn hart, mijn allerliefste Eusie & Gizmo
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Gizmo heeft een bloedvattumor, amputatie of niet?

Bericht door Adriana »

afgezien van het heen+weer-gereis valt het gelukkig allemaal mee. en volop genieten van Gizmo!
begin dec. mogen jullie weer geloof ik. en ik begrijp dat Gizmo er nauwelijks tot niet mee zit,
met een poot minder. dus al je beslissingen hebben tot dusver goed uitgepakt.
zou KAkkeren kunnen zeggen na de chemo-behandelingen met hoeveel procent het risico nu is afgenomen? hebben ze vergelijkbare gevallen?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5565
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Gizmo heeft een bloedvattumor, amputatie of niet?

Bericht door Anne »

Goh zeg, die Gizmo, wat een kanjer!! Het lijkt wel alsof hij is herboren!! Wat hebben katten toch een herstelvermogen zeg, dat hij nu al de trap op en af vliegt, wauw!!

Fijn dat het allemaal zo goed gaat!!
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5505
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Gizmo heeft een bloedvattumor, amputatie of niet?

Bericht door nellebel »

goedzo gizmo, geniet lekker van je leventje jongen. wat fijn dat het vrouwtje je deze kans heeft gegeven. geniet lekker van elkaar.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Gizmo heeft een bloedvattumor, amputatie of niet?

Bericht door Adriana »

hoe is het gegaan gisteren? waren de waardes bloedonderzoek goed?
Gizmo nog steeds in vorm, vrolijk en actief? jij ook? ;-)
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
DaVinci
Poema
Poema
Berichten: 252
Lid geworden op: 24 jan 2011 11:02
Locatie: Zuidland

Re: Gizmo heeft een bloedvattumor, amputatie of niet?

Bericht door DaVinci »

Het is weer fantastisch goed gegaan. Bloedwaardes waren super en Arno vindt Gizmo een voorbeeldige patiënt. Hij is heel kalm en rustig tijdens de behandeling, al vindt hij het allemaal wel super spannend. Als het infuus loopt bibbert hij van de spanning en kruipt haast in me. Hij ondergaat het allemaal prima en tot nog toe gelukkig nog steeds geen last van bijwerkingen!

Gizmo is nog steeds vrolijk en actief, al slaapt hij ook veel, maar geleidelijk aan zie en hoor ik steeds meer de oude Gizmo. En met mij gaat het ook goed! :lol: Als het met mijn poezenkinderen en iedereen om mij heen goed gaat, gaat het met mij ook goed.

Gelukkig ook geen strijd meer gehad met vriendje, al kan hij het soms niet laten om een bepaalde opmerking te plaatsen. Maar een poosje terug, toen hij dacht dat ik het niet zag, stond hij met Gizmo in zijn armen met hem te kroelen... :eshhh:
Groetjes van Jeannette, Sara, Moos & Sepp

Met heel veel liefde voor altijd in mijn hart, mijn allerliefste Eusie & Gizmo
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5565
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Gizmo heeft een bloedvattumor, amputatie of niet?

Bericht door Anne »

Fijn om te horen, mooi dat je hem bij staat als hij aan het infuus moet...Ik blijf vol bewondering over Gizmo"sherstel, wat een dapper manneke heb je toch!!
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
paasnini

Re: Gizmo heeft een bloedvattumor, amputatie of niet?

Bericht door paasnini »

Wat een dapper mannetje en wat ben jij een kanjer met wat je voor hem doet en de beslissingen die je hebt genomen. Dikke pluim.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5505
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Gizmo heeft een bloedvattumor, amputatie of niet?

Bericht door nellebel »

en die mannen ,stiekum kroelen. ach laat hem maar, je het je manneke nog en hij geniet nog volop van het leven.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
DaVinci
Poema
Poema
Berichten: 252
Lid geworden op: 24 jan 2011 11:02
Locatie: Zuidland

Re: Gizmo heeft een bloedvattumor, amputatie of niet?

Bericht door DaVinci »

Genieten doet ie zeker! Van de week had ie ineens weer z'n dolle 5 minuten. Had ik zeker al een half jaar niet meer gezien. Wat een heerlijkheid was dat! Ik ben echt zó blij dat ik doorgezet heb!
23 december mogen we weer naar Gouda, hopelijk gaat het weer net zo goed als de voorgaande 2 keren. En dan zijn we alweer op de helft!

Alle forummers en hun poezenbeesten: Hele fijne en gezellige Kerstdagen en alvast een geweldig en gezond 2012!!

Afbeelding
Groetjes van Jeannette, Sara, Moos & Sepp

Met heel veel liefde voor altijd in mijn hart, mijn allerliefste Eusie & Gizmo
Plaats reactie