Sandra, ik las je bericht gisterenavond en ik heb er eerst een nachtje over moeten slapen want ik snap hier werkelijk niets van. Niet van jouw dierenarts maar (helaas) ook niet van jou.
Met zulke hoge waardes ga je toch niet alleen Fortekor en nierdieet geven?! Dat is het vervolgtraject. Eerst moet Binki gespoeld worden en dan liever niet onderhuids, maar twee- of driedaagse opname, dat is zoveel effectiever!
Je gaat in dit stadium toch geen maand wachten?
En ik ben het met Adriana eens: chronisch nierfalen op zo'n jonge leeftijd? Vind het heel wonderlijk. Welke verklaring gaf jouw da voor het feit dat zo'n jonge kat al chronisch nierfalen heeft? Aangeboren?
Bloedarmoede had Noa ook en ik heb voor haar een anabole-injectie gehad.
Ik geef nu sinds een week ook aan Cochi Mercurius Corrosivus d6 en bij hem onmiddellijk hetzelfde resultaat als bij Noa: (nog) veel betere eetlust. Dus ook bij hem werkt het. Of het ook onzichtbaar werkt, namelijk dat de nierwaardes stabiel blijven, weet ik pas wanneer we weer bloed gaan prikken en dat wordt niet eerder dan over een paar maanden want Cochi is steeds gestresster bij de dierenarts.
Het is echt een geweldig middel!
Ik roep dit steeds en blijf dit roepen, maar voel me een beetje een roepende in de woestijn want ik geloof niet dat iemand in dit topic haar nierpatiënt al dit medicijn geeft. Zo jammer!
Iets off-topic: woensdag moeten we met Amber naar Mandigers in de Wagenrenk voor een gastroscopie. Amber heeft een hele geschiedenis van spugen; ik heb nu Moderin gekregen en ze had al een week niet meer gespuugd, dus ik stond op het punt om de afspraak af te zeggen, maar helaas, vanmorgen spuugde ze weer.
Op de kop af een jaar geleden (ook op woensdag, maar toen dus de 17e) zaten we rond die tijd ook in de Wagenrenk bij Mandigers en toen kregen we Noa's onheilstijding. Ik hoop dat het nu allemaal zal meevallen en dat het met een simpel pilletje te verhelpen is.
Maar dat het op dezelfde dag is, geeft me toch een beetje de kriebels. Ja, bijgelovig.