k weet niet of je een paardemiddel wilt proberen en of het probleem zo groot is maar wat hier erg goed helpt is http://en.wikipedia.org/wiki/Mirtazapine en dan absolute kabouterdosis, dwz een kwart van de voorgeschreven dosis om te beginnen. het werkt bovendien op één dosis een paar dagen!
er wordt bij mensen van dit middel vrijwel geen ellende bij overdosis gemeld en t zou kunnen dat het voor katten dus ook redelijk safe is. maar hier verlagen we als we ergens mee beginnen de dosis altijd, ik geef eerst een kwart om te zien wat er gebeurt (muv antibiotica)..
de ureumwaardes zijn grillig en dat hangt van heel erg veel factoren af en ik geef je op een briefje dat wanneer zijn schildklierwaarde rustig is eea omhoog zal gaan. bespreek het maar met dr Mandigers, die zal de nodige schildklier patienten gezien hebben na ra jodiumbehandeling en zal het niet ontkennen.
ja hoor, carbimazol is wel verkrijgbaar maar omdat er felimazole is ontwikkeld, vinden de da's dat het niet meer verkrijgbaar is. kwestie van recept en apotheker!
en er was op het Forum iemand die geloof ik een hele pot over had, even zoeken missch
goeie berichten over Patiaan, bloeddruk al vrij snel in orde en kalium spijkert hij de komend maand ook nog wel bij! joepie, wat zal je blij zijn!patiani-guusje schreef:van 2.3 naar 2.7 gegaan, maar moet tussen 3 en 3.5 komen. krijgt toch een kalium injectie.