Waar doen jullie je kat 's nachts?

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Spookysil
Poema
Poema
Berichten: 239
Lid geworden op: 22 sep 2010 02:17
Locatie: Genemuiden

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door Spookysil »

Charlie gaat met mij mee naar boven in de slaapkamer. Daar is is hij vrij om te kiezen waar hij liggen gaat, wat 8 van de 10 keer bij mij in bed is. De andere keren slaapt hij in zijn krabton naast mijn bed.
Groetjes van Silvia een nieuwsgierig snufje van Charlie en een nieuwsgierig kefje van Lucy.

Gizmo 09 01 10 Nanny 29 12 10 Spooky 21 03 12
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door nellebel »

Onze flippie kan ook overal komen. S'nachts kruipt zij meestal bij ons onder de dekens tegen ons aan. Wij liggen dus altijd lepeltje,lepeltje,lepeltje.. Vind ze heerlijk. Is met dit weer ook wel lekker warm zo'n poes tegen je buik. voorheen slipe ze ook wel eens op mijn hoofdkussen 9en dan af en toe een likje en knorren als ee ngek0. nu eigenlijk altijd op of onder de dekens tegen ons aan. En als we draaien, loopt ze naar de andere kant en slaapt ze verder.
Tegen 5:00 uuur wordt ze wakker en gaat dan meestal naar beneden spelen ( ze probeert ons ook zover te rkijgen, maar dan negeer ik haar). Om 6:00 uur loopt de wekken af en zit ze ons met grote ogen al aan te kijken. Soms slaapt ze door tot de wekker.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Sunnetje
Poema
Poema
Berichten: 388
Lid geworden op: 08 mar 2010 13:43

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door Sunnetje »

Mijn katten mogen overal komen, behalve in de keuken, badkamer, de rommelkamer (daar ligt nog allerlei spul van de verhuizing) en het toilet. Wanneer ik wegga, doe ik vaak wel de deur van mijn woonkamer dicht. ze hebben dan de kattenkamer, de gang en de woonkamer tot hun beschikking.

's nachts mogen ze gewoon bij me op de slaapkamer komen, behalve wanneer mijn vriend er is. Die is tot op zekere hoogte allergisch voor katten, hij kan er wel tegen om met ze in 1 huis te zijn, maar ze bij hem op bed hebben is teveel.
Pinto* 12/07/2006 - 03/09/2010
Dino* ?/09/2011 - 19/11/2011
Dizzy* 17/07/2008 - 22/04/2014

*~~ Rust zacht, mijn lieverds~~*
Gebruikersavatar
MarjanR
Tijger
Tijger
Berichten: 2101
Lid geworden op: 03 aug 2010 10:57
Locatie: Zaandam

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door MarjanR »

Oh, nou ik doe m'n katten gewoon alle drie in 1 doos.
Kunnen ze ff socializen.
Die plak ik dan dicht en dan zet ik ze ff in de tuin hoor.
Tssssssss, toch zeker niet binnen zeg. M'n mooie bankstel, ik moet er niet aan denken.
Die houden elkaar wel warm. Ach, en ik ben de beroerdste niet, ik doe 'swinters een dekentje
d'r in....



















:eliar: :lol:

Nietus. Moos ligt bij mij op bed.
Teun en Sara zijn me nog te druk 'snachts die zijn dan gewoon in de rest van het huis ;)
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)

In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door nellebel »

Ha marjan
Humor hoor. ik denk niet dat jouw katten zich in een doosje laten opsluiten.
gr wen
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door pearlsofpassion »

Amai Marjan, ik zou die doos wel eens willen zien.
Een gewoon karton krabben ze toch zo open? :lol:
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
MarjanR
Tijger
Tijger
Berichten: 2101
Lid geworden op: 03 aug 2010 10:57
Locatie: Zaandam

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door MarjanR »

Die doos overleeft het nog geen 10 seconde (ze hebben 9 nodig om te beseffen wat ik nou eigenlijk met ze uithaal, 1 om het open te krabben en vervolgens de rest van hun leven mij verbolgen aankijkend :lol:)
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)

In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door nellebel »

hihi ik ken die blik. Onze flippie is nogal klungelig dus die valt echt regelmatig van de bank ofzo. Laatst liep ze over het randje bij de badkuip, ze gleed uit en hing vol over de kraan te kijken. spartelend met 2 pootjes aa nelke kant va nde kraan. En toen kreeg ik natuurlijk de boze blik alsof ik haar daar neer had gehangen. Ze kan dan mij zo'n blik geven alsof ik de schuld ben, of ze kijkt een beetje rond alsof ze wil zeggen: hoezo? er is toch niets gebeurt. Alsof ze zich schaamt voor haar domme actie.
Wij liggen dan echt in een deuk.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
kissxthatxrail
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:32
Locatie: Zevenbergen

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door kissxthatxrail »

Mijn katten mogen overal komen. Maar als wij gaan slapen gaan de katten ook naar boven. 2 zitten op een kamer met de deur dicht, anders staan ze heel de nacht aan de deur te krabbelen en te mauwen. Op onze kamer laten was ook geen optie aangezien ze rond een uurtje of half 3 je al wakker begonnen te maken om te spelen of aan je oren te snuffelen. Gekke poesjes
Ik ben een poes, ik weet van niks
Gebruikersavatar
Peet
Panter
Panter
Berichten: 479
Lid geworden op: 28 okt 2010 09:43

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door Peet »

Hier liggen ze s'nachts op bed. Ze kunnen verder het hele huis door. Maar op bed vinden ze toch ook wel erg gezellig, en wij ook!

Als ze s'morgens in alle vroegte willen spelen dan worden ze wel van de slaapkamer 'verwijderd'. Willen ze knuffelen in alle vroegte, oké, vinden wij dan wel gezellig.
Groetjes Petra, poes Chevy, kater Dodge en de honden Mike, Thor en Indy
lisannevandelagemaat
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2011 11:36

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door lisannevandelagemaat »

Toen ik ze net kreeg dacht ze mogen lekker bij ons slapen nou dat was gelijk de laatste keer als ze wakker werden gingen ze spelen en rondjes rennen over het bed ik heb geen oog dicht gedaan.
In de woonkamer hebben ze lekker hun eigen plekje en kunnen ze doen wat ze willen.
Sjak
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 feb 2011 21:19

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door Sjak »

Wat leuk om allemaal te lezen, ik vroeg het me al af hoe de meeste mensen dit doen!

Onze twee katten mogen overal komen 's nachts, behalve in de slaapkamer, toilet en badkamer. Van mij zou het in de slaapkamer wel mogen, al moet ik zeggen dat het wel lekker rustig is 's nachts. Maar als ik binnenkort weer eens een nachtje alleen ben, dan weet ik nu al dat ze lekker mee mogen de slaapkamer in.
's Ochtends en 's avonds mag het altijd wel even, en het is zo lekker soezen nog even voor het opstaan met twee knorrende katten die bij je komen :!:
Gebruikersavatar
JohnP
Huiskat
Huiskat
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 feb 2011 18:34
Locatie: Spijkenisse

Snoepert

Bericht door JohnP »

Onze Gaudi heeft afgelopen nacht lekker gegeten zag ik s'morgens.
Mijn vrouw was vergeten het brood uit de vriezer in de brood doos te doen dus lag die van aanrecht op de vloer.
Ik vond het al zo rustig s'nachts.

Mods dit moet in het topic staan wat doet mijn kat s'nachts.
Ik denk dat ik de verkeerknop hebt gebruikt. :oops:
Gebruikersavatar
ikke74
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mei 2010 13:14

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door ikke74 »

onze mag overal komen. als wij slapen slaapt zij ook, lekker bij ons. of ze is buiten, dat mag ze ook.
en als ze bij ons ligt, merken we er helemaal niets van, ze doet zo zachtjes, totdat ze merkt dat je wakker begint te worden, dan krijg je kopjes van haar of ze gaat lekker bovenop je liggen
Gebruikersavatar
Josje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 50
Lid geworden op: 09 apr 2009 20:24
Locatie: Zuid-Oost Nederland

Re: Waar doen jullie je kat 's nachts?

Bericht door Josje »

Onze kat loopt door t hele huis, zelfs als ik sta te douchen in de kabine, ligt hij op t matje ervoor te wachten tot ik klaar ben.
S'nachts ligt hij heerlijk tussen ons in te snurken.
Buiten komt hij alleen in onze eigen tuin.
Plaats reactie