Heb net even gebeld met een andere praktijk en werd heel uitgebreid te woord gestaan.
Wb de Benakor en het niet meten van de bloeddruk: Benakor is niet alleen bloeddrukverlagend maar zorgt ook voor een betere doorbloeding van de nieren, en wordt daar dus ook voor voorgeschreven. Is geen gevaar voor de bloeddruk zei ze. En ze adviseerde inderdaad ook een fosfor meting te laten doen. Was niet dringend, maar wel handig dit bij volgende bloedonderzoek te laten doen zei ze. dus ga ik dit zeker laten doen.
Ik woon in Almere, dierenartsen genoeg, maar ik heb geen auto...en om steeds met de fiets met kat in de kou stad en land af te fietsen is geen optie.
De praktijk die ik zojuist belde maakte een erg goede indruk, en heeft alle apparatuur in huis, dus indien nodig kan ik daar terecht. Ze heeft de gegevens al genoteerd.
Verder nog even eenup-date over Patiaan: niet meer gespuugd, lekker op balkon geweest, even met andere kat guusje gespeeld.. Nu ligt ie binnen in zonnetje te slapen. Lijkt goed te gaan.
Bedankt voor het meedenken Adriana, ik waardeer dit zeer!!!