Pagina 11 van 16
Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg
Geplaatst: 17 dec 2014 10:13
door Rik
Gisteren besteld bij Zooplus... en vandaag al binnen.
Ik woon weliswaar 5km van Tilburg af (en had geen artikelen uit Duitsland nodig)... maar toch.
Dit was ik niet gewend van Zooplus

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg
Geplaatst: 17 dec 2014 10:17
door Adriana
en bezorgd via post.nl en niet via dhl neem ik aan..
Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg
Geplaatst: 17 dec 2014 10:26
door Dinky
Dat was 'vroeger' normaal Rik, dat je het de ene dag bestelde en de volgende dag in huis had
Zou bijna zeggen laat Streep huishouden in de kelder Adriana

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg
Geplaatst: 17 dec 2014 10:46
door Rik
Yep... via PostNL (naar een postbus dus dan is het er altijd vroeg in de morgen). De laatste drie keer zat er elke keer toch twee dagen tussen. Daar was ik toen ook verbaasd over want ik ben van online-winkels ook gewend vandaag bestellen = morgen bezorgen. Maar misschien hebben ze hun zaakjes nu wat beter op orde (in ieder geval bij verzending via PostNL).
Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg
Geplaatst: 17 dec 2014 20:10
door Jantina
Ik heb van de week voor het eerste een nare ervaring gehad met zooplus.
Doosje van snoepjes was stuk gegaan. Niet goed verpakt(tegen rand aan) en snoepjes door de doos. Met mijn punten noppenballen besteld. Zat er niet bij, maar zat wel een pakket van Felix natvoer bij. Had ik niet besteld. Van mijn nieuwe kattenbak paste de rand niet goed erop.
Gewoon drie in één bestelling. Wel een mail gestuurd, maar erg veel heeft het niet uitgehaald. Voor de snoepjes excuses, de noppenballen konden niet nagestuurd worden, en van het Felix natvoer moest ik maar aangeven wat het precies was. Niet gedaan, en het maar gewoon lekker gehouden. Niet dat ik het ga geven, maar gewoon omdat het kan, lekker puh! (Of ben ik nu weer flauw?)
Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg
Geplaatst: 17 dec 2014 21:00
door Ms Maaike
Meh. Ik had laatst ook zoiets; een hondenspeeltje in de doos en mijn proefverpakking zat er niet bij. Kon ook niet nagestuurd worden en daar had ik vast begrip voor. Nee, niet echt. Jammer dan.

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg
Geplaatst: 18 dec 2014 12:17
door artemis
Dinsdagochtend besteld en zoals gewoonlijk gekozen voor post.nl (naar België, werkt beter dan GLS)
Ik had het pak gisteren verwacht maar heb nog niets ontvangen. Het rare is dat ik geen mail heb gekregen dat het pakket verzonden is (wel al factuur per mail ontvangen). In de bevestigingsmail van dinsdag staat "Zodra uw pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u een bevestiging van verzending per e-mail." maar die heb ik dus nooit gekregen. Als ik in Mijn Zooplus ga kijken is de status van mijn bestelling wel 'verzonden'.
Vreemd..
Als ik in de voormiddag bestel krijg ik het meestal de dag erna.
Het snelste was eens besteld op een vrijdag om 16uur en geleverd op zaterdag om 08:30! Wist niet eens dat ze op zaterdag leverden.
@Jantina
Kreeg ooit eens een gescheurde zak Hills brokken. Heb toen wel een korting gekregen voor de volgende bestelling (weet niet meer hoeveel). En dat de rand van de kattenbak niet goed past zou niet mogen zijn. Dat zou ik terugsturen, of een andere vragen.
Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg
Geplaatst: 07 jan 2015 14:11
door Ms Maaike
Ik krijg een punthoofd van Zooplus. 3 januari besteld; 6 januari in huis. Niet wat ik gewend was van Zooplus, maar goed; daar heb ik al eerder over gezeurd.

Het vervelende is dat ik nu alweer iets heb ontvangen wat ik niet heb besteld, en datgene wát ik had besteld zat er niet in. Dus nu moeten ze het met een ander smaakje (en andere analytische samenstelling!) kattenvoer doen (het 'oude' kattenvoer is sinds vandaag op). Hoop dat Tommy geen diarree krijgt. 't Zal mij benieuwen wat de klantenservice mij deze keer te melden heeft.
Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg
Geplaatst: 07 jan 2015 14:15
door Cyamytha
Ik heb net een nieuwe (kleine) bestelling gedaan. Ben benieuwd...
Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg
Geplaatst: 07 jan 2015 14:58
door Renatevanderveer
Nouja, wat een prutsers daar, Maaike! Je zou toch je voer maar elders halen?
Bij mij gaat het nog altijd goed.. Afkloppen!
Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg
Geplaatst: 08 jan 2015 13:18
door Ms Maaike
Hahaha; een medewerker zegt dat het systeem van Zooplus zegt dat ik echt heb gekregen wat ik had besteld. Gelukkig staat er op mijn orderformulier wel degelijk iets anders dan wat er in de doos zat. Had er bewust een foto van gemaakt en opgestuurd als bijlage. Heb dat nog maar eens benadrukt. Moeilijk he, bijlagen openen...
Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg
Geplaatst: 09 jan 2015 13:33
door Ms Maaike
Toch even een positief geluid van mij over Zooplus: ze snappen zelf ook niet waar het verkeerd gegaan is en gaan het uitzoeken. Om me tegemoet te komen heb ik een kortingscode gekregen; dat is aardig.

Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg
Geplaatst: 09 jan 2015 13:51
door Dinky
Fijn dat ze het uit gaan zoeken Maaike, zeker omdat het niet de eerste keer is dat het jou overkomen is. Hopelijk gaat je volgende bestelling wel weer 'gewoon' goed!
Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg
Geplaatst: 09 jan 2015 13:52
door Jantina
Dat is dan wel weet netjes inderdaad.
Woensdagavond laat heb ik een bestelling gedaan, en volgens post nl krijg ik hem vandaag.
Ik heb nooit dat ik langer dan 2 dagen op een bestelling moet wachten.
Re: Webwinkel: Zooplus, Tilburg
Geplaatst: 19 jan 2015 10:22
door Adriana
de website van Zooplus geeft achter een aantal producten tegenwoordig het lichtgroene woordje
info in kabouterletters..
als je dat aanklikt wordt gemeld dat de levertijd een paar dagen is.
jawel.. uit Duitsland en via DHL..!!

dat is kennelijk goedkoper dan ruimer voorraadbeheer in Tilburg en verzending via post.nl....
intussen met DHL weer een stunt rijker.
iemand zou mij ruim rond de kerstdagen iets opsturen dat geen haast had.
dus ik: doe het na de feestdagen en graag via post.nl.
welnee! wordt op 23 december verstuurd via onze vrienden van DHL, die de kerstdrukte niet aan kunnen en ja hoor...
pas ergens tweede week januari begrijp ik dat het pakket via een sorteerfout zoek is...
dan volgt een moeizaam traject en ieder telefoontje naar de klantenservice kost je sowieso al euro 1,00.
maar dat zijn kosten ontvanger, niet onkosten verzender; die gek genoeg kiest voor het goedkopere DHL, maar mij die kosten wel in rekening brengt...
DHL beantwoordt geen e-mails die naar de klantenservice worden gestuurd.
telefonisch zegt men: druk/druk/druk maar een maand later nog steeds druk x3..
en onderzoeken naar zoekgeraakte pakketten moeten worden opgestart via de verzender, als ontvanger kan en mag je dat niet.. zie je het voor je..? telefoontjes met das Zooploes..?
maar das Zooploes checkt niet of hun pakketjes arriveren in Die Niederlande..
de track+trace van DHL loopt doorgaans tot 4 dagen achter..
'voordeel' wel weer is dat je via hun site kunt uitvogelen hoe laat (ongeveer) jouw postcode wordt bezorgd.....
alleen graag ook nog datum èn het pakketje DHL..!
be

d

ankt Zooplus..!!
dat wordt wat met al die pakketten van Zooplus uit Duitsland....