Is mijn kat vals?

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
blauwzwart
Huiskat
Huiskat
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 dec 2004 15:52
Locatie: Belgie

Bericht door blauwzwart »

yolanda schreef:je kat is helemaal niet vals, wij laten als mensen toch ook geen vreemden aan ons lijf prullen??? ;-)

een kat laat gewoon niet van jan en alleman zomaar wat toe, en dat is typisch aan ze, en maar goed ook, allez dat is mijn mening toch

vriendschap, liefde en respect is iets dat je moet verdienen bij een kat, en bij de ene moet je er al wat meer voor doen, dan de andere. De ene mens is ook meer open dan de andere, maar dat maakt je nog niet slecht of vals, toch?

Groetjes,

Yolanda
Summer laat zich ook niet door iedereen strelen, in het begin mocht ik alleen haar aaien, een aantal weken geleden zijn wij 4 dagen op verlof geweest en heeft mijn mama voor haar gezorgd sindsdien mag mijn mama haar ook aaien. Maar andere mensen daar moet ze niks van weten, ze heeft zoiets van, nee jij blijft van mijn lijf 8-)
En ik vind dit eignelijk wel leuk, ze toont dat ze mij wel graag heeft en mij graag ziet :grin:
Summer haar humeur schommelt soms ook, je hebt dagen dat ze graag uren aan een stuk gestreeld wordt en andere dagen dat ze me bijt als ik haar streel, dan weet ik dat ik haar met rust moet laten. Ze springt soms ook tegen mijn been, dit is toch iets wat ik nog altijd niet begrijp!
Summer heeft er een zusje bij: Kitty!!!
Gesloten