Welk vlooienmiddel raden jullie mij aan?

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
dutchy
Lynx
Lynx

Re: Welk vlooienmiddel raden jullie mij aan?

Bericht door dutchy »

ja ik ben te soft. Het liefst laat ik het katje in zijn natuurlijke staat. Het zijn allemaal zwervertjes die ik heb. Bij vrouwtjes is het gewoon noodzakelijk maar met mannetjes krijg ik in ieder geval niet nog meer katjes. Ben van plan hem zo meteen te brengen als ik hem in de carrier krijg. Maar hij ligt net zo lekker en hij gaat mij steeds meer vertrouwen. Het is een heel leuk kereltje maar ja ik weet dat het gewoon wel moet als hij hier wil wonen. Dus ik hoop hem straks weg te brengen. Dan zal hij daar tot morgen in de carrier moeten zitten en dan gaan ze hem morgen behandelen. Omdat hij heeft gegeten en dat is sowieso het beleid omdat die kat gewoon naar buiten gaat wanneer hij wil en ik kan niet weten of hij 's nachts een muis eet. Dus dat is ook wel rot dat hij een hele nacht in de carrier moet zitten. Ik ben al een paar keer naar hem toe gelopen om hem in de carrier te zetten maar hij ligt net zo lekker ...

Afbeelding
hosting gratis unlimited
Miloe
Panter
Panter

Bericht door Miloe »

awww gossie lijkt een beetje op mijn Miyuki!
Cats choose us; we don't own them. (Kristin Cast)
Groetjes van Mina, Sookie & Momo
RIP Miyuki ❤
dutchy
Lynx
Lynx

Bericht door dutchy »

:) ja dat zei je al eens in een andere thread. Ik kom oorspronkelijk ook uit Grun :) Lijkt erop dat jij meerdere Cyperse katjes hebt.

ik heb mijn Cyperse katje nog niet heen gebracht. Hij kwam ongeveer on 13:30 binnen lopen. Eigenlijk was de timing ideaal. Want dan is de nacht snel voorbij en kan ik hem na de operatie morgen weer ophalen en weer zijn vrijheid teruggeven. Maar in plaats daarvan heb ik hem nog een hapje gegeven. Nu wordt het weer volgende week. Vandaag (donderdag) was de laatste mogelijkheid. Zolang hij mijn zwarte poesje maar niet de boom in jaagt :) Maar de laatste keer is alweer een tijd geleden. Dat Cyperse katje is een heel lief katje. Ik ga het volgende week weer proberen. Als hij zich maar gedraagt is het niet een heel ernstig probleem. De katjes raken allemaal al aan elkaar gewend.

trouwens ik zag dit filmpje hoe een kat boven in een boom kan geraken. Ik denk dat zoiets dit jaar is gebeurd met mijn zwarte poesje https://www.tiktok.com/@lovelypets1628/ ... 3294159150
Miloe
Panter
Panter

Bericht door Miloe »

Ooh ik begin geloof ik een beetje dement te worden :lol: Leuk dat je oorspronkelijk uit Grunn komt!

Fijn dat de katjes aan elkaar gewend raken. Ja zou kunnen van dat filmpje inderdaad, dat gebeurt wel eens. Erg hoog zeg!
Cats choose us; we don't own them. (Kristin Cast)
Groetjes van Mina, Sookie & Momo
RIP Miyuki ❤
Plaats reactie