Zazoe zoekt nieuw huis

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5504
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Zazoe zoekt nieuw huis

Bericht door nellebel »

ik heb zelf ook een wildplasser in huis gehaald dus ga niet beweren dat wij haar niet willen om die reden. mijn wildplasser is daarmee gestopt toen ze bij ons kwam, ze was pas 1 jaar, gewoon geplaatst vanuit het asiel. netjes de melding dat het een wildplasser was maar ook in het asiel had ze dit niet gedaan. arme beestje was gewoon doodongelukkig en durfde niet op de bak, te bang voor de andere katten. arme zazou, denk dat ze zo getraumatiseerd is nu dat ik hoop in het asiel dat ze haar kunnen helpen. kijken of ze nog wel met ander katten kan. misschien durft ze niet op de bak, misschien makeerd ze lichamelijk wel wat.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6849
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Zazoe zoekt nieuw huis

Bericht door Dinky »

Tja, grote kans dat het wildplassen is veroorzaakt door de stress van de 'nieuwe' hond ;-)
Grote kans dus ook dat ze in andere omgeving niet wild plast al is blaasgruis nog een tweede mogelijkheid (maar mag hopen dat het dat niet is want dan loopt ze daar al jarenlang mee).

Ik heb hier een solopoes dus als ik haar in huis zou nemen heb ik 2 ongelukkige poezen in huis met alle gevolgen van dien. Jij oordeelt dus ook wel erg makkelijk over ons dat er overal zomaar meer katten bij kunnen!! Ik durf te wedden dat het hier bij niemand om de onzindelijkheid gaat als reden om zazou niet in huis te nemen.....
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
jojo
Poema
Poema
Berichten: 334
Lid geworden op: 19 jun 2010 16:27
Locatie: Amersfoort

Re: Zazoe zoekt nieuw huis

Bericht door jojo »

Je kunt het nog zo goed bedoeld hebben dat 6 jaar aanmodderen, het blijft jouw verantwoording en je had véél eerder in moeten grijpen. Dat je daarop wordt aangesproken is logisch en dat jij je daardoor in je kuif gepikt voelt snap ik ook. Ik hoop echt dat je een goed nieuw Thuis voor Zazoe zult vinden! Maar ik hoop ook dat je ooit ergens, voor jezelf, de eerlijkheid kunt opbrengen mbt je eigen handelen in deze situatie en los van emotie de echte realiteit kunt inzien.
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Zazoe zoekt nieuw huis

Bericht door Cari »

Dit is gewoon te gek voor woorden. Zes jaar lang laat je haar ongelukkig zijn en nu val je óns aan dat we haar niet stante pede komen ophalen :roll: Je gaat maar lekker naar het asiel met haar en betaal maar afstandsgeld :evil: .
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Gebruikersavatar
jennli
Tijger
Tijger
Berichten: 1101
Lid geworden op: 20 aug 2010 15:09

Re: Zazoe zoekt nieuw huis

Bericht door jennli »

Ze is wel heel mooi! Ze heeft vast zo een nieuw thuis vanuit het asiel.
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
Plaats reactie