Ze heeft sinds gisteren carnibest, ik heb het verdeeld in porties in de vriezer liggen en geef haar in de ochtend een portie. Droge rc brokjes heeft ze dus de hele dag staan (water natuurlijk ook) en ik verdeel nu één natvoer zakje over de dag, ze is in de tijd dat ze bij ons is al goed aangekomen

ben ik heel erg blij om! Ze vind de carnibest heel erg lekker. Nu zag ik daar in de vriezer, bij de winkel. ook een doosje liggen van Prins, ook van dat vlees maar dat was al in porties verdeeld, ik heb het niet genomen omdat ik zoveel goeds over carnibest had gelezen maar ben wel benieuwd of dat ook goed is. Ik ga ook niet meer wisselen.
Ze krijgt nu dit dus gewoon zoals ik net beschreef, om de dag een rauw eigeel. Ook heb ik soort van snacks gehaald voor haar, van vitakraft, gedroogde kipreepjes, is niet helemaal een succes maar heb het idee dat het wel goed is, zit niets anders toegevoegd en ze kauwt er goed op, maar...er zit in dat zakje een klein zakje met van die korreltjes die ook altijd in schoenendozen zit, van die gifkorreltjes in zo'n mini klein zakje, moet ik dat er nu uithalen? Ik heb het zakje met de snacks in de koelkast staan en heb dat kleine mini zakje er maar ingelaten maar twijfel of dat wel hoort...Ja, misschien een beetje dom..ik weet t niet..
En over het natvoer, als ik haar dus toch per dag een zakje geef, verdeel het over twee keer. Welk merk kan ik dan het best geven? Als ik de ingredienten bekijk zit er niet veel verschil in heb ik het idee..bij allemaal zit dus ook granen toegevoegd..