radiatorhangmat

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: radiatorhangmat

Bericht door Chiquita98 »

Sommige mandjes/ligplekken worden hier ook niet of nauwelijks gebruikt. Maar alle katten liggen wel in de hangmat. Soms duurt het even voordat ze het nieuwe geaccepteerd hebben(zoals alle katten dit doen bijna ;-) ) Maar de mat in combi met de warmte van de cv vinden ze hier heerlijk. In de zomer ligt er nauwelijks een kat in moet ik zeggen.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6861
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: radiatorhangmat

Bericht door Dinky »

Ach ja denk er wel over om hem maar gewoon te halen bij de tuinland en dan gelijk rond te kijken voor wat nieuwe plantjes. Bromelia's zijn hier uitgebloeid en mijn orchidee en schefflera zitten onder de luizen dus tijd voor een opkuisbeurt van de vensterbank :eshhh:
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
sven0503
Huiskat
Huiskat
Berichten: 81
Lid geworden op: 13 apr 2012 21:11
Locatie: Deventer

Re: radiatorhangmat

Bericht door sven0503 »

nou we hebben er ook 1 gehaald.... en denk je dat ze erin kruipen... haha echt niet... de bank ligt nog steeds 't lekkerst..

naja... gelukkig was ie niet duur.
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: radiatorhangmat

Bericht door Robijn »

Ach, straks als het koud is, en de verwarming staat hoog, gaan ze er misschien wel lekker in liggen... Nog even wachten op koud weer dus ;-)
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Rosse Boskat
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2012 13:06

Re: radiatorhangmat

Bericht door Rosse Boskat »

Hallo allemaal,ben hier nieuw en ben ook op zoek naar een radiatorhangmat voor een grote en zware kat.

Chiquita98-> mag ik je vragen van waar die witte of toch lichtgekleurde radiatorhangmatjes van op de foto met drie radiatorhangmatjes naast elkaar komen? Waar kan ik deze bestellen of kopen en zijn die stevig genoeg voor een dikke rosse boskat? Onze rosse weegt 6,5 kg en is echt groot.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: radiatorhangmat

Bericht door Chiquita98 »

Geen idee meer. Volgens mij heb ik ze toen eens bij de welkoop gekocht, maar je kan ook kijken bij zooplus. Ik heb hier ook wel een redelijk grote kat rondlopen en de matjes houden zeker wel hoor! Alleen als ze aan het donderjagen zijn willen ze nog wel eens er tegen aan lopen en dan kan ie wel eens vallen.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: radiatorhangmat

Bericht door eveline1982 »

Wat een leuke foto's van al die hangmandjes aan de radiatoren! Baal voor het eerst sinds ik hier woon ervan dat ik vloerverwarming heb :(. Maar goed hier liggen ze dan weer vaak languit op de warme vloer, wat een leuk gezicht is maar levensgevaarlijk voor je nek ;).
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Rosse Boskat
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2012 13:06

Re: radiatorhangmat

Bericht door Rosse Boskat »

Hoi hoi,

Bedankt Chiquita98 voor je antwoord. Ik heb ondertussen bij dewelpenhoeve.nl ongeveer dezelfde radiatorhangmat gevonden. Ik heb het besteld maar nog niet ontvangen. Ben eens benieuwd of onze dikke rosse kater erin past en of hij er wel in wil. En hopelijk is het stevig genoeg want alles wat wiebelt en waggelt vindt hij maar niks om in te liggen.

Ik hou jullie op de hoogte of het hier een succes is of niet...
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: radiatorhangmat

Bericht door Chiquita98 »

Succes ermee! Let wel...het kan soms weken/maanden duren voordat een kat soms in een nieuw mandje wil. Zou hem op zijn minst zeker een half jaar laten hangen. Sowieso eigenlijk wel. Er komt vast een moment dat ie denkt: nou ik ga het nu maar eens proberen
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Ilovesiamesecats
Panter
Panter
Berichten: 553
Lid geworden op: 05 nov 2011 11:00

Re: radiatorhangmat

Bericht door Ilovesiamesecats »

Chiquita98 schreef:In de zomer ligt er nauwelijks een kat in moet ik zeggen.
Daarom leg ik er vaak in de zomer een groot badlaken in, vond mijn oude kater heerlijk!!

Lucky 12-06-2011 Chocolat point Siamees
Pride 12-06-2011 Lilac Siamees
Saffie 27-03-2010 *24-05-2018 Red tabby OKH
Joepie aug. 1994-*29-07-2011
marjoleinvliet
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 mar 2013 20:44

Re: radiatorhangmat

Bericht door marjoleinvliet »

Ik zit er aan te denken mijn radiatorhangmat hier te kopen. Ik zat eerst te twijfelen vanwege de ruimte die het in neem, maar nu ik jullie berichtjes heb gelezen en de foto's heb gezien ben ik overtuigd!
Plaats reactie