Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Alperen
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 mar 2012 15:16

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Alperen »

achtpuntzes schreef:overigens, het vermoeden van een trol is voor mij nog geen reden om negatieve berichten te posten.... wat kan mij het schelen als iemand zich nu te barsten lacht om onze reacties? het kan ook zijn dat het bericht afkomstig is van een kind, die nog steeds probeert zijn/haar kat te vinden, terwijl de ouders dit alang opgegeven hebben.......
Inderdaad, ik ben een kind (15) En me ouders hebben jammer genoeg de moed opgegeven, maar ik geef nooit snel de moed op, dus ik heb geprobeert om alles te doen, Deur bij deur de foto laten zien, paar mensen hadden hem gezien de dag toen me kater verdwaald werd, Maar ze wisten verder niks.
Alperen
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 mar 2012 15:16

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Alperen »

BillyJean schreef:het 3x per dag controleren van de topic gebeurt dus ook niet.

Inge, wat jij schrijft geloof ik niet. Iemand die niet handig is met internet kan zich ook niet registreren. En heeft ook geen US-fototalbum. Taalgebruik is foutloos, link wordt geplaatst, dus dat valt allemaal wel mee. Typisch trolletje, lekker jennen....waarom zou je pas na 12 weken eens een oproepje plaatsen?
Ik heb veel ervaring met internet, en omdat ik nu pas op internet ga, is omdat ik in die 12 weken alles heb geprobeerd, Amivedi, Deur aan deur gaan, met de foto van m'n kater, en als je mij een 'troll' vindt, ga dan gewoon naar ergens anders, ik zeg niet dat je MOET reageren, ik wil alleen maar hulp, en als je mij dat niet aan kan bieden, maar wel probeert, dan dank ik je, maar als je naar mijn topic ga, en dan mij proberen af te irriteren, zoek een ander topic op, ik ben hier voor mijn kater, ik wil hem terug, en als je mij niet kan helpen, dan heb je hier niks te zoeken, klaar ermee, en dit gaat voor iedereen die mij loopt af te jennen dat ik een troll en nietswat ben.
Alperen
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 mar 2012 15:16

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Alperen »

puksji schreef:Ik denk niet aan een trol, maar aan iemand die niet nederlands is, niet handig met internet en waarschijnlijk door cultuurverschil anders met een kat omgaat dan wij doen. Vandaar ook niet gecastreerd. Alperen begrijpt ook niet wat opspelen van hormonen is.
Zal dan misschien ook niet afweten van een Amivedi etc.
Als Alperen de woonplaats vermeld kunnen we wijzen op asiels in de buurt waar de kater misschien terecht is gekomen en misschien nog zit ook. Zwart met witte katten zijn het minst populair, las ik laatst.

Schiedam-Nederland, dank u wel voor uw hulp :)
Gebruikersavatar
achtpuntzes
Jaguar
Jaguar
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 feb 2010 09:53
Locatie: De Bosch

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door achtpuntzes »

nou, mensen,

laten we onze ogen openhouden voor deze kater....

en zullen we niet eens proberen wat minder achterdochtig te zijn?


verder hoop ik echt dat je je kater gaat vinden....
Afbeelding Muffin, Tijgetje en Minoes en ik

www.dierenasiel-bommelerwaard.nl
Alperen
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 mar 2012 15:16

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Alperen »

@achtpuntzes Inderdaad, dankje wel :)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Adriana »

Alperen schreef:Ja, mijn nederlands is niet perfect, (Turks) en ik ben absoluut geen troll!
... ik zoek alleen maar hulp, ik zoek geen problemen met andere mensen.
nu we iets meer over je weten kunnen we ook beter met je meedenken.
hieronder volgt de link van het dierenasiel in Schiedam
en de link eronder laat de katten zien, die op dit moment in het asiel verblijven en op zoek zijn naar een nieuw baasje.
http://schiedam.dierenbescherming.nl/asiel

zijn jullie daar al langs geweest?
je zou op hun site kunnen zoeken of Tuxedo daar intussen bij staat en je kunt een mailtje sturen, missch weten ze daar iets.
als Tuxedo daar is binnengebracht, dan kan hij ook nog wel in quarantaine (afgezonderd) zitten en staat hij waarschijnlijk nog niet bij de asielkaters, waar nieuwe baasjes voor wordt gezocht.
hij is - als hij daar is opgevangen - inmiddels wel gecastreerd en waarsch ingeent en verder nagekeken.

http://schiedam.dierenbescherming.nl/asieldieren/katten
kijk eens bij henk of bij kendall..

en we hebben helemaal niks onaardigs over je Nederlands gezegd hoor!
en missch kun je begrijpen dat we een beetje voorzichtig zijn als we zo weinig informatie hebben!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Chiquita98 »

Hopelijk vind je je kater snel weer en dan moet ik je toch met klem aanraden om deze kater wel te laten castreren om dit soort dingen te voorkomen. En ook chippen zodat ze hem sneller kunnen vinden. Het kost wel geld. Maarja als je dus dieren hebt dan gaan ze ook geld kosten. Hopelijk kan je hier eens met je ouders over praten. Heel succes met het terug vinden.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
puksji
Panter
Panter
Berichten: 483
Lid geworden op: 03 dec 2010 23:59

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door puksji »

Adriana schreef:
http://schiedam.dierenbescherming.nl/asieldieren/katten
kijk eens bij henk of bij kendall..
Dat zijn cypersche katten.

Misschien is dit m wel http://www.amivedi.nl/DierDetail.aspx?MeldingId=733591
Bij Amivedi zijn de databases niet optimaal, zo kan een vermiste en inmiddels gevonden kat er dubbel in staan.
Groetjes Inge en Pebbles 2010 Sunna 2011 Dirk 2024

*Puk 2006-2020 3-6
Simba 1995-2011 9-6 - Sjimmie 1990-2011 1-12 - Rooie Rover 2007?-2012 22-3*
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Adriana »

oeps, weer wat geleerd. ik wist niet dat een Tuxedo een zwart/witte kat was..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Sifra
Tijger
Tijger
Berichten: 1048
Lid geworden op: 22 feb 2012 22:17
Locatie: Zuid-Holland

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Sifra »

Ja, alleen als de kat een smoking aanheeft (sokjes, befje, enz.), niet als hij koebont is.
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
Gebruikersavatar
achtpuntzes
Jaguar
Jaguar
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 feb 2010 09:53
Locatie: De Bosch

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door achtpuntzes »

ach ja, natuurlijk..........

tuxedo betekent smoking op z'n engels.....
Afbeelding Muffin, Tijgetje en Minoes en ik

www.dierenasiel-bommelerwaard.nl
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Adriana »

Alperen schreef:in die 12 weken alles heb geprobeerd, Amivedi, Deur aan deur gaan, met de foto van m'n kater, en als je mij een 'troll' vindt, ga dan gewoon naar ergens anders, ik zeg niet dat je MOET reageren, ik wil alleen maar hulp, en als je mij dat niet aan kan bieden, maar wel probeert, dan dank ik je, maar als je naar mijn topic ga, en dan mij proberen af te irriteren, zoek een ander topic op, ik ben hier voor mijn kater, ik wil hem terug, en als je mij niet kan helpen, dan heb je hier niks te zoeken, klaar ermee, en dit gaat voor iedereen die mij loopt af te jennen dat ik een troll en nietswat ben.
alperen, je vraagt ons mee te denken en je te helpen,
dat kost ons ook tijd en het is altijd handig om ons wat meer informatie te geven en aardig te blijven.

we hebben ons afgevraagd òf je (met een dergelijk bericht) een troll bent en we hebben niet geschreven dàt je een troll bent. we hebben je niet aangevallen, zeker weten ook niet op je Nederlands, maar zijn een beetje voorzichtig om te reageren, want soms is dat zonde van onze tijd, snap je..?

je bent deuren langsgeweest met een foto,
was je kater gechipt?
wat precies heb je bij Amivedi gemeld?
heb je bij http://www.dierenasiels.com gekeken? heb je daar een berichtje naar toe gestuurd?
bij welke dierenasiels/opvang in de buurt ben je intussen geweest?
en wat heb je verder zelf nog gedaan?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
puksji
Panter
Panter
Berichten: 483
Lid geworden op: 03 dec 2010 23:59

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door puksji »

Hij staat niet op Amivedi bij de vermiste katten.
Groetjes Inge en Pebbles 2010 Sunna 2011 Dirk 2024

*Puk 2006-2020 3-6
Simba 1995-2011 9-6 - Sjimmie 1990-2011 1-12 - Rooie Rover 2007?-2012 22-3*
Alperen
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 mar 2012 15:16

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Alperen »

alperen, je vraagt ons mee te denken en je te helpen,
dat kost ons ook tijd en het is altijd handig om ons wat meer informatie te geven en aardig te blijven.

we hebben ons afgevraagd òf je (met een dergelijk bericht) een troll bent en we hebben niet geschreven dàt je een troll bent. we hebben je niet aangevallen, zeker weten ook niet op je Nederlands, maar zijn een beetje voorzichtig om te reageren, want soms is dat zonde van onze tijd, snap je..?

je bent deuren langsgeweest met een foto,
was je kater gechipt?
wat precies heb je bij Amivedi gemeld?
heb je bij http://www.dierenasiels.com gekeken? heb je daar een berichtje naar toe gestuurd?
bij welke dierenasiels/opvang in de buurt ben je intussen geweest?
en wat heb je verder zelf nog gedaan?
Ik begrijp het volkomen, maar dat ik opeens kijk, en dan zoveel reacties zie dat ik een troll was ik wel een beetje geschokt.
Maar toch, de antwoorden voor je vragen:

-Me Kater was niet gechipt, en heb er nu al zeer spijt van.
-Ik heb eigenlijk niks bij Amivedi gemeld, ik heb alleen gekeken voor de Gevonden Katers rondom mijn omgeving.
-Ik heb gekeken naar Dierenasiels.com en ik ben momenteel eentje aan het sturen, of ze misschien informatie hebben.
-Ik ben naar Dierenasiel Hargahoeve gegaan, in Schiedam.
-Alles wat ik kon doen, Deur aan deur, flyers ophangen, Rond mijn hele wijk zoeken voor m'n kater, maar geen aanwijzing niks. maar ik weet ook dat hij niet ver is, tenminste dat denk ik, vanwege dat mijn kat Zeeeeer bang is van andere dieren, en van onbekenden, en auto's.
Dus als hij ver is, dan wil ik ook wel heten hoe hij dat heeft uitgeflikt.

En nog iets? Wanneer begint de paringstijd voor de katers, want misschien is het dat hij weg is, en later terug kom, als de paringstijd voorbij is?
Alperen
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 mar 2012 15:16

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Alperen »

puksji schreef:Hij staat niet op Amivedi bij de vermiste katten.
Nee jammer genoeg niet, ik keek wel een keer naar de kater met de verbrijzelde poot, mijn kat heeft ook een zwart bandje rond zijn nek, dus ik had zwaar vermoeden dat mijn kater die was maar uiteindelijk, was het iemand's anders..
Plaats reactie