Avontuurlijk en toch bange kitten

Voor vragen over katten die bang zijn van mensen, geluiden, andere dieren, etc.
druijf
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 mar 2012 10:19

Re: Avontuurlijk en toch bange kitten

Bericht door druijf »

Nou we zijn inmiddels een drama verder.. Lotje wilde uiteraard vrijdag weer niet in dr mandje en de gewoon oppakken methode leek mij uiteindelijk inderdaad ook het beste.. maar mevrouw was te snel weg en uiteindelijk onmogelijk te vangen. Gelukkig was er iemand die haar eten kon geven in de buurt en toen maar besloten om haar het weekend thuis te laten.
Nu gooi ik steeds snoepjes in de mand en vanochtend hging ze er ook echt in zitten in plaats van de snoepjes eruit te hangelen en snel naar de andere kant van de kamer te vliegen. Maar wat blijkt nu? Het andere mandje (waar ze zelf aan de voorkant in moet lopen, wat ze nooit durfde) is ineens mateloos populair, ze ligt er uit zichzelf in!
Nu weet ik niet zo goed wat de volgende stap is, ik ben bang dat als ik nu het deurtje ga sluiten, ze er weer niet meer in wil, wat zeggen jullie ervan?
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Avontuurlijk en toch bange kitten

Bericht door pinguin »

ik vind het lastig om dat van achter een p.c te beordelen. Je zou het kunnen proberen maar ik als ik dit zo lees zal ze wel iets tegen het dichte mandje hebben.

Wat eigenlijk de reden dat ze 1 per maand naar je ouders gaat? Kan je niet beter op zoek gaan naar iemand die haar thuis wil verzorgen voor de 2 dagen per maand?
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9367
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Avontuurlijk en toch bange kitten

Bericht door castratenkoor »

Ik zou haar ook thuis laten en iemand haar 2 x daags laten verzorgen.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie