Krabpaal voor Ragdoll

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
Marisj2
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 mar 2012 11:17
Locatie: Overijssel

Re: Krabpaal voor Ragdoll

Bericht door Marisj2 »

Zo zeg, wat een luxe! Ik heb nog helemaal geen krabpalen, ben bezig met de aanschaf van alles wat we nu echt wel nodig hebben. Ik denk dat een krabpaal wel meer noodzakelijk is dan een krabton of is dat niet zo?
Groetjes Marissa, een pootje van Luna en vanaf 10 juni ook een pootje van Kaloo!
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Krabpaal voor Ragdoll

Bericht door Chiquita98 »

Als ze maar kunnen krabben en klimmen. Ik zou persoonlijk dan wel eerst voor een leuke krabpaal gaan. Krabpalen hebben wat meer klimmogelijkheden en verschillende plateau's.
Ik heb 4 katten en heb al mijn oude krabpalen bewaard. Eentje heb ik gekregen van de buurvrouw van mijn moeder en die heb ik buiten onder het afdakje.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Marisj2
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 mar 2012 11:17
Locatie: Overijssel

Re: Krabpaal voor Ragdoll

Bericht door Marisj2 »

Dan ga ik eerst maar voor een krabpaal. Wij gaan waarschijnlijk nog een ragdoll kitten er bij nemen rond juni en dan kijk ik wel voor een krabton :grin:. Bedankt allemaal voor het advies!!
Laatst gewijzigd door Marisj2 op 14 mar 2012 08:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Marissa, een pootje van Luna en vanaf 10 juni ook een pootje van Kaloo!
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5489
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Krabpaal voor Ragdoll

Bericht door nellebel »

ik wil ook nog steeds wel een krabtong, maar ben bang dat ze hem dan niet gebruiken. heb eens ooit een luxe mandje gekocht van €75,- rib uit mijn lijf en ze keken er niet eens naar om. kon het gelukkig nog terugbrengen. was ook bang dat het met mijn kattekopmandje ook zo zou zijn, nou dat is een groot succes. guusje heeft het kattekopje en ik denk dat ik voor gijs voor zijn verjaardag de muizen kop bestel.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Marisj2
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 mar 2012 11:17
Locatie: Overijssel

Re: Krabpaal voor Ragdoll

Bericht door Marisj2 »

Kattenkopmandje?! Klinkt leuk! Waar kun me die kopen en heb je misschien een foto? Ik heb ook een duur mandje gekocht en ik hoop toch wel heeeel erg dat ze daar in gaat liggen, want ik kan hem ook al niet meer terug brengen..
Groetjes Marissa, een pootje van Luna en vanaf 10 juni ook een pootje van Kaloo!
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Krabpaal voor Ragdoll

Bericht door Chiquita98 »

Leuk dat je er nog een kitten bij neemt Marisj.
Hier koop ik ook soms iets waar ze eerst niet naar omkijken. Maar soms na weken of zelfs maanden is het nieuwe ding toch goedgekeurd!
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Marisj2
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 mar 2012 11:17
Locatie: Overijssel

Re: Krabpaal voor Ragdoll

Bericht door Marisj2 »

Haha, om dat te lezen is een hele geruststelling! Ja, een kitten er bij nemen is al bijna helemaal zeker. Één kitten alleen vind ik ook zo sneu..
Groetjes Marissa, een pootje van Luna en vanaf 10 juni ook een pootje van Kaloo!
Gebruikersavatar
Alexis
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 apr 2012 20:41
Locatie: Berchem

Re: Krabpaal voor Ragdoll

Bericht door Alexis »

Ik zou aanraden om een krabpaal te kopen maar me die krabpaal ook iets anders want anders kan de aandacht snel weg zijn.
Deze hebben mijn vrienden die hebben een klein siamees kittentje en hij is er dol op!
http://www.zooplus.nl/shop/katten/krabp ... ken/113279
23 Juni! De dag wanneer ik eindelijk mijn kitten krijg!
Ik ben zoooo blij!
Cerna

Re: Krabpaal voor Ragdoll

Bericht door Cerna »

Kijk in het topic over krabpalen! http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... =35&t=5672

Wij hebben deze: http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... &start=660.
Ze zijn duur, maar heel degelijk (Deutsche Gründlichkeit); een aanschaf voor het leven. Alle onderdelen kunnen apart vervangen worden. En er zit 5 jaar garantie op. Dit itt de krabpalen van de dierenspeciaalzaak of Zooplus. Ik vind deze kwaliteit ook vaak maar minnetjes om over de stabiliteit maar niet te spreken.
Ik zou liever iets langer sparen (of kopen met de creditcard, dan kun je in termijnen betalen) en iets goeds kopen, dan iets van 200 euro wat na twee jaar weer vervangen moet worden want uiteindelijk ben je dan duurder uit.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5489
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Krabpaal voor Ragdoll

Bericht door nellebel »

he marissa, zie nu pas je vraag over het kattekopmandje. je wilde graag een foto. kijk even in mijn album. jansen en co daar staan foto's van het mandje, en mijn dolblije guusje die er neit uit te krijgen is. in het castratenkoor album staat eenzelfde soort mand maar dan een muizekopje.
de manden zijn alleen verkrijgbaar in duitsland van het merk trixie
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Marisj2
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 mar 2012 11:17
Locatie: Overijssel

Re: Krabpaal voor Ragdoll

Bericht door Marisj2 »

Sorry voor de late reactie, zag niet dat er gereageerd was. Ongeveer 3 weken geleden heb ik uiteindelijk krabpaal Raponsje gekocht! Luna is er echt niet uit weg te slaan, ze vindt de hoge plateaus helemaal geweldig. Tot nu toe bevalt de krabpaal goed, zit erg stevig in elkaar en ziet er leuk uit.
Bedankt voor je reactie Wendy, ik zou even gaan speuren naar de foto's in je album :grin:.
Groetjes Marissa, een pootje van Luna en vanaf 10 juni ook een pootje van Kaloo!
Plaats reactie