Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Voor vachtproblemen zoals kaalheid, schilfering, etc. en huidaandoeningen zoals allergische reacties, al dan niet samenhangend met ziektes, voeding of medicijnen.
justmeyousilly
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 aug 2011 18:13

Re: Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Bericht door justmeyousilly »

Hey het is "allemaalpoezen" waar we naar gebeld hebben. Daar moeten we morgen terug naar bellen. Dat is namelijk de dichtsbijzijnde van bij ons thuis. En zij had precies nog wel plaats. Hopelijk morgen ook nog!!

-fingers crossed-
Gebruikersavatar
jennli
Tijger
Tijger
Berichten: 1101
Lid geworden op: 20 aug 2010 15:09

Re: Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Bericht door jennli »

Ik duim mee!
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
jaimie
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 aug 2011 22:46

Re: Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Bericht door jaimie »

hey hey,

anders kun je ook nog een proberen bij het Felix project, deze zitten in opglabbeek vlakbij genk maar wij hadden laatst een katje gevonden in lanaken en toen heb ik het Felix project gebeld en toen mocht ik na een DA op hun kosten in lanaken. je kunt het maar proberen wie weet zeggen ze je dan ga na dr huppelepup in Antwerpen. Als het bolletje dikker word zal het inderdaad een teek zijn, daar zijn tangetjes voor die kosten helemaal niks, en het beestje voelt het toch bijna niet als je de teek eruit trekt. moet je wel zorgen dat je de pootjes ook hebt daarom kun je je beter een teken tangetje kopen

groetjes

jaimie
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Bericht door pearlsofpassion »

In Opglabeeck nemen ze echt geen kat aan van het antwerpse hoor! Dat kunnen ze niet. Streekkatten gaan voor. Of dat hebben ze mij toch vertelt toen ik ging rondbellen...
En aangezien er geen plaats is, wil dat zeggen dat ze enkel nog streekkatten kunnen opvangen.
In Limburg zijn er nochtans veel opvangen, maar het is blijkbaar ook echt nodig.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5565
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Bericht door Anne »

Weet je nou ondertussen al wat het bolletje is? Ik vind het wel lang duren zo. Als het een teek is had je die er wel gelijk uit kunnen halen, nu heb je meer kans op besmetting van ziektes overgebracht door de teek of infectie van de wond.
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
justmeyousilly
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 aug 2011 18:13

Re: Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Bericht door justmeyousilly »

Ik heb goed nieuws!
Bij "Allemaalpoezen vzw" hebben ze de poes aangenomen en het is daar heel mooi en ik ben zeker dat ze daar goed verzorgd zal worden.

bedankt iedereen voor de tips!

grtjs x
Gebruikersavatar
achtpuntzes
Jaguar
Jaguar
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 feb 2010 09:53
Locatie: De Bosch

Re: Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Bericht door achtpuntzes »

fijn dat je je zo hebt ingezet voor je buurtzwerver!

ik heb het hele topic net zitten doorlezen, en ben zelfs net nog even op de website van "Allemaalpoezen" wezen kijken. ziet er goed uit, ik hoop dat hij er goede zorg krijgt.

is het trouwens een echte zwerver? of kan hij nog goed geplaatst worden?
Afbeelding Muffin, Tijgetje en Minoes en ik

www.dierenasiel-bommelerwaard.nl
justmeyousilly
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 aug 2011 18:13

Re: Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Bericht door justmeyousilly »

Hij is echt super lief en zacht ook met kinderen. We zijn er van overtuigd dat hij al bij een gezin woonde maar dat die hem gewoon op straat gezet heeft, want echte wilde poezen die lopen eerder weg. Hij komt echt naar je toe en geeft steeds kopjes en begint voor je te rollebollen, echt een schatje. Als we zelf nog geen poes hadden gehad, had ik graag zelf haar in huis genomen. (Wij hebben geen huis voor meer dan 1 poes, plus ze kunnen het niet echt vinden met elkaar)

Het is ook een volledig witte poes en dat zie je niet zo heel vaak. De verantwoordlijke daar heeft ons verzekerd dat ze een goed gezinnetje zou vinden!

Hopelijk voelt hij zich snel super goed, maar ik ben zeker dat hij nu al de liefde krijgt die hij verdient!!

x
Gebruikersavatar
Zuri
Poema
Poema
Berichten: 337
Lid geworden op: 24 jun 2010 19:01
Locatie: Leiden

Re: Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Bericht door Zuri »

Dat is goed nieuws!
Heb je nog wel een antwoord gekregen op de vraag waarmee je hier gekomen bent? Waren het inderdaad teken?
groetjes Sandra

Kopjes van Heilige Birmaan katers Zuri en Noah en 'buiten-gewone' lapjespoes Roos

Neem eens een kijkje in mijn fotoalbum :-)
justmeyousilly
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 aug 2011 18:13

Re: Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Bericht door justmeyousilly »

Ik denk het wel ja. 1 van de bolletjes is er uiteindelijk gewoon van gevallen. Maar ik denk echt niet dat ze ziek is want ze at HEEL goed. Ze begon, door onze goede zorgen, ook speelser te worden en haar vacht was al heel zacht en al een beetje glanzend aan het worden. Daarvoor voelde het aan alsof ze net in het zand had gelegen. Ze begon zich steeds meer te wassen. Alleen maar goede tekens!!
Gebruikersavatar
Peet
Panter
Panter
Berichten: 479
Lid geworden op: 28 okt 2010 09:43

Re: Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Bericht door Peet »

Wat goed dat ze nu goed zit!
Groetjes Petra, poes Chevy, kater Dodge en de honden Mike, Thor en Indy
Gebruikersavatar
jennli
Tijger
Tijger
Berichten: 1101
Lid geworden op: 20 aug 2010 15:09

Re: Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Bericht door jennli »

Goed nieuws! Ze hebben inderdaad een mooie website. Waaw, die kattenren!
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
justmeyousilly
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 aug 2011 18:13

Re: Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Bericht door justmeyousilly »

ja het is echt een hele mooie hof! Op de oprit zaten wel 20 poezen!! :D ze leken daar allemaal heel gelukkig.
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Bericht door Catfish »

Klinkt heel goed! Dankzij jullie goede zorgen kan ze hopelijk snel naar een fijn thuis. Maar waar ze nu zit is het ook geweldig op de site te zien!
Wat fijn dat ze daar terecht kon.
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5565
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Zilveren bolletje op oor en gezichtje

Bericht door Anne »

Wat fijn dat ze goed terecht is gekomen
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie