Voedselintolerantie

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Anne
Tijger
Tijger

Re: Voedselintolerantie

Bericht door Anne »

Ja alle verdriet kwam er vanochtend uit...Eerlijk gezegd verwacht ik steeds de telefoon met slecht nieuws...Mijn Casper is zo verzakt en zo afgevallen :???: Ik vroeg vanochtend ook of dat zij dachten dat ze dit zou overleven maar dat durfden ze nog niet zo te zeggen.
Ik hoop met heel mijn hart dat het weer goed komt.
Pas als ze zo ziek worden of op het randje liggen weet je wat je moet missen als het slecht afloopt :???:

mijn lieverd zoals ze er verleden week bijlag :???:
Afbeelding
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy

rust zacht alle engeltjes
katgevonden
Poema
Poema

Bericht door katgevonden »

Ik weet niet veel te zeggen, maar ik blijf duimen. Ook voor jou, Anne.
liefs, Nadia
Katie, Mauw en Sharief
Ringo en Elmo

R.I.P. 2pac
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door castratenkoor »

Sterkte Anne! Kan me je pijn en verdriet goed voorstellen.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Anne
Tijger
Tijger

Bericht door Anne »

Dank jullie wel.
Ik voel me machteloos, al een paar dagen, helaas is het niet anders.
De da kon me nog niet de garantie geven dat Casper hier weer bovenop komt :???:
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy

nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

laten we allemaal duimen voor casper. Wat een dotje is het. Als ze niet meer braakt is een goed teken. En kleine beetjes eten ook. Als ze zo lang misselijk is geweest en heeft gebraakt, kan ik me voorstellen dat ze geen honger heeft, alles zal wel geirriteerd zijn daarbinnen. Maar ze vecht door. ik denk aan je, en hoop dat je snel goed nieuws krijgt.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Anne
Tijger
Tijger

Bericht door Anne »

bedankt nellebel!! Je geduim heeft gelijk geholpen want ik heb zonet gehoord dat Casper, mijn lieve meisje, heel GOED heeft GEGETEN vannacht!!!! :-P Helemaal uit zich zelf ;-) Ik ben zo trots op haar!!!
Ik ben zo blij!!!
Ze heeft helaas nog wel diarree maar het begin is er!!!
en kipjes Kayla en Lucy

Adriana

Bericht door Adriana »

goeie berichten over Casper, nee, nog niet helemaal in orde maar ze eet!!
ze is nog wel bij de dierenarts? en is er nu al iets dat op een diagnose lijkt?
Anne
Tijger
Tijger

Bericht door Anne »

Ze is bij de dierenarts en ze vermoeden dat ze een intolerantie heeft, maar waarvoor weten we nog niet. Voorlopig mag ze nog niet naar huis.
en kipjes Kayla en Lucy

Lovecat
Jaguar
Jaguar

Bericht door Lovecat »

He fijn Anne, Casper heeft goed gegeten en nu maar hopen dat ze snel gezond weer thuis kan komen! Jammer dat ze nog niet naar huis kan, je zal haar wel missen, maar ze is nu wel in goede handen, ik hoop dat ze er snel achterkomen wat Casper niet verdraagt en dat dat ook daadwerkelijk het probleem is, ik blijf duimen!
*Dexter & *Mosa
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

Wat een geweldig nieuws. En nu doorzetten hé casper. Dat ze weer eet is supergoed nieuws. Die diaree krijgen ze ook wel onder controle. Je hebt ee necht vechtertje, je kunt trots op haar zijn. Ze wil zelf natuurlijk ook graag terug naar jullie, daarom knokt ze zelf ook.
geniet ervan en we houden de duimen nog steeds over elkaar, zeker tot ze echt thuis is.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Anne
Tijger
Tijger

Bericht door Anne »

Het gaat ondertussen nog steeds de goede kant op :-P Ze eet heel goed, voornamelijk natvoer, maar toch, dat is al heel wat, en helemaal uit zich zelf :edance: Vannacht had mevrouw zelfs haar hele bak leeggegeten :-P
Ze heeft nog wel een beetje diarree, als dat over is mag ze weer naar huis :-P
Ook is ze niet meer zo verzwakt, maar al wat meer aanwezig dan afgelopen weekend.
Haar vacht staat ook niet meer zo recht overeind, maar is wat meer gaan liggen.
Ik duim er voor dat ik haar morgen weer mag ophalen, ik mis onze moeke

@Lovecat, hoe is het nou met jouw kat? Gaat het al wat beter?
en kipjes Kayla en Lucy

Lovecat
Jaguar
Jaguar

Bericht door Lovecat »

He Anne,

Wat een goed nieuws over Casper! Ik hoop ook dat je haar morgen kan ophalen, ook al is ze in goede handen je wil haar toch het liefst thuis hebben!

Met mijn kat was het bij lange na niet zo ernstig, die was maar 1 nacht opgenomen. Ik heb hem nu op volledig kvv gezet en... geen dunne ontlasting meer! Hopelijk blijft hij het hier goed op doen. Weten ze van Casper al wat ze niet kan verdragen?
*Dexter & *Mosa
katgevonden
Poema
Poema

Bericht door katgevonden »

Super Anne! Ik ben blij voor jou en sowieso voor Casper dat het de situatie nu stabiel lijkt. geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig..........

en ik blijf duimeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnn
liefs, Nadia
Katie, Mauw en Sharief
Ringo en Elmo

R.I.P. 2pac
Anne
Tijger
Tijger

Bericht door Anne »

bedankt Nadia! Casper had vannacht goede ontlasting, tenminste 1 goede drol. Ze verwachten dat ze morgen naar huis mag, nog 1 nachtje slapen dus ;-)
Daar heb ik me inmiddels bij neergelegd, was wel teleurgesteld.
Ik weet nog niet waar Casper niet tegen kan, ze hebben haar daar op een voeding staan die licht verteerbaar is. Ik verwacht wel een soort van voedingsadvies mee te krijgen

Lovecat wat super dat je van de diarree klachten afbent!! Fijn dat het zo goed gaat :-P
en kipjes Kayla en Lucy

Lovecat
Jaguar
Jaguar

Bericht door Lovecat »

Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar ach nog 1 nachtje kan er dan ook nog wel bij ;)
:pdtleb: even een vreugdedansje voor Caspers drol, ga zo door meid!!
*Dexter & *Mosa
Plaats reactie