Laserpointer zielig?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Meowth
Poema
Poema

Re: Laserpointer zielig?

Bericht door Meowth »

Nee... Anders is het geen laser. Maar dan maakt 't niet uit of je er een bij de DW/zooplus haalt of een van 0,5mW.
loek
Jaguar
Jaguar

Bericht door loek »

Misschien moet ik er inderdaad niet zoveel over nadenken....aangezien mijn katten dat waarschijnlijk ook niet doen..da's wel een goede om in gedachte te houden.
Ik heb trouwens om dezelfde reden die 'rail' nog niet gekocht. Ik was op zoek naar dingen waar ze zich mee kunnen vermaken zonder dat ik eraan vast hoef te zitten dus dan is zo'n 'rail' (weet naam niet precies zo uit mijn hoofd) wel leuk denk ik. Ik ga eerst even kijken of ik me echt over dat gevoel over die laserpointer kan zetten. (ik ga echt mijn best doen!)

En tja mijn katten hebben altijd 100 procent resultaat met een vliegje e.d. ;-) Ze zijn zo knap ;-) haha. En het allerleukste vinden ze mij rennend met een touwtje door het huis. Maar dan laat ik ze het touwtje dus af en toe vangen en dan heb ik wel het gevoel dat ze daar dan blij mee zijn.......

Nou zo weer effe een nieuwe sessie laserpointer en dan zullen we zien.
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Meowth
Poema
Poema

Bericht door Meowth »

Hier is een doodsimpel touwtje ook favoriet! Wordt helemaal afgeslacht alsof 't een grote vijand is, en afgekluifd alsof... alsof het een touwtje is :roll:.

Maar niet slecht ook hoor om over na te denken, of het niet zielig zou zijn voor katten. Denk niet dat het nodig is maar dat maakt verder niet uit ;-).
loek
Jaguar
Jaguar

Bericht door loek »

Ik heb net de tweede lasersessie gedaan. Mijn katten gaan er niet heel hard van rennen. Hun hersenen kraken er vooral van. Ze rennen wel even maar op een gegeven moment zie je ze vooral nadenken (het heeft een beetje het midden tussen: 'ja daaag' en 'ik snap er niets van'). Net minutenlang dat ding praktisch stil gehouden tegen de muur en Diesel als een standbeeld daaronder..starend. (ik zag hem denken: ik wil het wel pakken maar ik weet dat het niet lukt, zal ik nou wel of zal ik nou niet etc.)

En nu zitten ze allbei nog steeds een beetje zo rond te kijken van: 'wat was dat?'
Ik geef het nog even de kans....
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Adriana

Bericht door Adriana »

mijn katten hebben waarsch contact :pdtmob: :pdtmob: gehad met de jouwe
en die trappen er nu ook niet meer in.:pdtthk:
de mijne gaan er al snel bij zitten en kijken dan naar mijn hand en verder naar boven en eerlijk gezegd schaam ik me dan een beetje. dus dan wordt de lasermuis weer opgeborgen en iets anders geprobeerd. of ik ga op de grond liggen en dat is feest voor ze, kunnen ze overal aan snuffelen en beetje bijten..
Meowth
Poema
Poema

Bericht door Meowth »

Hahahahaha ja toch jammer dan dat rusjes slim zijn.
MBHK
Huiskat
Huiskat

Bericht door MBHK »

Ik heb zo'n rail van Catit Senses, vinden ze keileuk! Heb een een willekeurig filmpje van YOUTUBE afgehaald, zie de link hieronder. Zou hem niet bij een DS kopen, dan betaal je relatief meer dan wanneer je hem besteld bij Zooplus en met nog wat kleine dingen. :D

[youtube][/youtube]
De vriendschap van een kat,
is vriendschap voor het leven.
Het is geen hond bekend,
hoeveel een kat kan geven.
Kattenbella
Tijger
Tijger

Bericht door Kattenbella »

Die van mij doen hier echt helemaal niets mee, zelf niet na catnip, echt niets!
Wat doen jou katten hiermee, ik heb hier 24 katten lopen, maar...nikkes :???:
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Dafpoetser
Jaguar
Jaguar

Bericht door Dafpoetser »

of ik ga op de grond liggen en dat is feest voor ze
Hoe herkenbaar...hahahaha
Ik lig hier ook vaak als een malloot op de grond...
Ik heb zo'n rail van Catit Senses
Hmm, ik krijg mot als ik weer zo'n volumineus artikel naar binnendraag ;-)
Bovendien lijkt het wel op het muisje in de circel.
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
Ilone
Tijger
Tijger

Bericht door Ilone »

De Catit speelrail... :roll: Kostte best wat vind ik, voor een speeltje (17 nog wat..) en het wordt hier gebruikt...........................als slaapplaats... :edoh:
Muka heeft er even mee gespeeld (heb daar gelukkig een filmpje van haha) maar das voorbij :eeh:

Laserpointer blijven ze leuk vinden, maar Speedy blijft er nog het actiefst mee. Pluisje houdt het iets sneller voor gezien, maar dat komt volgens mij ook omdat Speedy en Muka dan opeens actief mee gaan doen en dan wordt het te druk ;)
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Umimeis
Tijger
Tijger

Bericht door Umimeis »

Ik heb die van mij bij Zooplus gekocht en ook met die laser mag je niet in d eogen schijnen.
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door castratenkoor »

Bij mij is speelgoed wat ze denken te "jatten" favo.
Er ligt zat op de grond.
Ik leg expres googoo's en beessies op randje wandmeubel.
Met een flitsend snel voetje wordt dat van de kast gemaaid.
Zelfs ouwe Sjaak huppelt met beessies gooiend het huis door.
En Sjaak sleept elke dag twee kerstmutsen van zolder.
Ik breng ze als ik naar bed ga weer terug naar zolder.
Wat ze ook leuk vinden is de dragonfly, een libel aan metaaldraad met een vasthou stokje.
Beetje lastig spelen omdat ik 8 katten heb, maar ze worden er wel heel wild van.
Die dingen zijn een keer massaal uit USA geïmporteerd, hier niet te krijgen.
Via een forum hadden we zo 200 bij elkaar.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Adriana

Bericht door Adriana »

http://www.zooplus.nl/shop/katten/speelgoed/ballen
van de cat-it speelrail is ook een goedkope versie voor euro 4,- in één vaste ronde vorm (rood/geel).
er is bij mij uitbundig meegespeeld, totdat duidelijk was dat de bal er echt niet uit te krijgen was en het heel voorspelbaar was, wat er gebeurde en toen was het over.

ikzelf ben uiteindelijk toch het beste speeltje als klimboom, aai- en borstelmachine, aandachtgever, snuffel-, bijt- en likobject..

ik gebruik de lasermuis af en toe wel om de handel in beweging te krijgen en omdat Mo alle aandacht opeist en Enzo weg houdt van de lasermuis, speel ik tegenwoording met twee lasermuizen. hihi!
soms laat ik de katten via de lasermuis elkaar tegenkomen 'neus/neus' maar kruisen is het leukste en als ik het goed doe dan loopt Mo via de lasermuis onder Enzo door.

dinie: de catdancer lijkt het meest op de dragonfly als je daar onderaan bij de kartonnetjes een paar verse eende- of duiveveren vastmaakt.
dat ruikt spannend en de bewegingen van de catdancer zijn hetzelfde als die van de dragonfly (Zooplus - zelfde prijs)
achtpuntzes
Jaguar
Jaguar

Bericht door achtpuntzes »

hoe kan een laserpointer nou zielig zijn?

mijn poezen vinden het helemaal te gek. en ze weten goed waar het bewegende rode puntje vandaan komt: van mij dus. ik heb de laserpointer op een vaste plek liggen en als ik dat ding ook maar pak staan ze al klaar omdat ze weten wat er gaat komen.

mijn poezen maken wel klikkende en klakkende geluidjes bij de jacht op het laserlampje. dat geluid maken ze ook als ze een vogeltje zien op het balkon, dat is een teken dat ze iets interresants zien waar ze niet bijkunnen.

ik ben er wel erg voorzichtig mee, ik heb namenlijk een iets te zware laserpointer en ik moet er niet aan denken dat ik ze in de ogen schijn. dat is dus wel zielig.
Afbeelding Muffin, Tijgetje en Minoes en ik

www.dierenasiel-bommelerwaard.nl
Adriana

Bericht door Adriana »

net de combinatie lasermuis/hoekkrabplank uitgeprobeerd en ook speelrail/lasermuis en beide groot succes. de rail lag al een tijdje niks te doen maar met de lasermuis is-ie weer helemaal 'in', dan wordt op het lichtje gejaagd en komt Enzo ook het balletje tegen en mept tegen beide en dat geeft in ieder geval effect bij het balletje..
en hij zat via de lasermuis binnen de kortste keren in de hoekkrabplank en straks waarsch ook in de klimboom!
Plaats reactie